Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 Sorry we mogen je daar niet bij helpen aangezien hij gedownload is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 werkt een samp ook op een gedownloade SA? Ja xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) ***********************UPDATE*********************** Er word druk gewerkt aan de SA:MP server die ik BiglifeRPG aan het maken ben. Ik heb hier alvast 1 screentje Update 2 We hebben besloten om de base ergens anders te bouwen dus aan de screens hadden jullie toch niks Bewerkt: 13 augustus 2011 door BiglifeRPG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 Zeer mooi we houden rest nog even geheim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 Zeer mooi we houden rest nog even geheim Jep jullie zien het vanzelf wel op de launch dag XD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) Ziet er goed uit! Kan niet wachten tot de release datum Wanneer is ie denk je ongeveer af? Alvast succes met de rest Bewerkt: 12 augustus 2011 door Flixiee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 We zitten al heel de avond te msnen we zien een script maar dat past dan weer niet of zit een bug in maar we verwachten zo'n 2 dagen maar we kunnen het niet garanderen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 Oki dan, doe maar rustig aan ik heb de tijd, en ik had verwacht dat het wel een paar maanden zou duren Nogmaals veel succes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 We raffelen het niet af maar het is geen super deluxe server niet lullig bedoeld hoor, btw hij wordt ook niet 24/7 ik ga hem hosten maar dan staat hij alleen aan als ik online ben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 We raffelen het niet af maar het is geen super deluxe server niet lullig bedoeld hoor, btw hij wordt ook niet 24/7 ik ga hem hosten maar dan staat hij alleen aan als ik online ben Het zal gwn een freemode worden met een zelfgemaakt (...............) Ja dat is geheim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik snap dit niet meer. Jullie zijn een IV PC-clan, die ook een Xbox 360 plekje gaat krijgen en die dan ook SA:MP gaan doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 @TekaLoca en als je het dan ook nog eens vergelijkt met Shadow Strikers die ook buiten IV in SA-MP zitten is het al zeker niet origineel. (Het script in de SwS server is ook nog eens zelffgemaakt.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 @TekaLoca en als je het dan ook nog eens vergelijkt met Shadow Strikers die ook buiten IV in SA-MP zitten is het al zeker niet origineel. (Het script in de SwS server is ook nog eens zelffgemaakt.) Ja zeg maar lekker met SwS is beter SwS is dit op de launch dag zullen jullie zien wie de beste is. Kinderachtig gedoe..... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 we zien wel wie er beter is maakt eigelijk toch niet uit het gaat om de lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Leden van SwS we kunnen elkaar niet vergelijken aangezien wij een hele andere clan zijn die vaker online speelt, we RPen en doen andere dingen. Maar we zullen het nog wel zien hoe het verder loopt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts