Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Ok is goed ik zie je wel op Live verschijnen kga verder met verhaal van GTA IV

Geplaatst:

Een soort van klacht:

gtapronl

Het is een klein en irritant rotkind dat door en door zit te schreeuwen met z'n piepstem. Hij verstaat de bedoeling van RP totaal niet en sinds hij daarjuist joinde was heel de game verpest. Bovendien vind hij het blijkbaar leuk om hacks te gebruiken. Hij is er ook van overtuigd dat hij als "illegale" mensen mag neerschieten, maar ik als "politie" hem niets mag doen. Ook vind hij het vreselijk grappig om als hij in m'n combi zit er opeens uit te springen en dan verder te vluchten. Ik weet niet of het een lid van de clan is, maar op mijn blacklist staat hij toch... :-(

Geplaatst:

Nee ik mocht hem ook al niet zo :puh:, de ledenlijst vind je op de 1e pagina. Maar waar wij vaak me spelen zijn vaak niet leden maar wel RPers om het leuker te maken. Maar zoals net moeten we vaker doen :Y

Geplaatst:

Een soort van klacht:

gtapronl

Het is een klein en irritant rotkind dat door en door zit te schreeuwen met z'n piepstem. Hij verstaat de bedoeling van RP totaal niet en sinds hij daarjuist joinde was heel de game verpest. Bovendien vind hij het blijkbaar leuk om hacks te gebruiken. Hij is er ook van overtuigd dat hij als "illegale" mensen mag neerschieten, maar ik als "politie" hem niets mag doen. Ook vind hij het vreselijk grappig om als hij in m'n combi zit er opeens uit te springen en dan verder te vluchten. Ik weet niet of het een lid van de clan is, maar op mijn blacklist staat hij toch... :-(

Was inderdaad irritant maar voor de rest was het wel leuk :)

Geplaatst:

Zou graag willen maar moet zo eerst trainen en eten, rond half 9 kan ik denk ik op de pc

Geplaatst: (bewerkt)

Heb er zin in :puh:

Gaan we nu wel met betrouwbare personen?

Bewerkt: door PunkyF00l
Geplaatst:

Heb er zin in :puh:

Gaan we nu wel met betrouwbare personen?

Die gtapronl was 12 jaar :bonk:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...