Bassieboy35 Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Ja dat wel, maar ik bedoel gewoon als we willen RPen doen we dat of als we willen DMen dan RPen we er naar toe Deze woensdag? Ik heb dan wel training
PunkyF00l Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 (bewerkt) Woensdag ja Is de enige dag dat ik kan. Even reminder: Roleplay Meeting Aangezien het (imo) mislukte roleplay-evenement dat vandaag doorging wil ik opnieuw een organiseren. Deze zal echter exclusief voor de clan zijn! Wat RP of roleplay is jezelf een rol aannemen. In GTA bedoelen we hiermee dat je een tweede leven gaat leiden in GTA, waar je je ook aan de regels houd tenzij je een crimineel bent. Bij het leven horen natuurlijk ook beroepen! Zorg er wel altijd voor dat het gebalanceerd blijft, dit wil zeggen dat er niet 10 criminelen en 2 politie-agenten zijn. Ook moet je proberen ietwat realistische achtervolgingen te doen, zonder gebruik van enige cheat. Wanneer Ik plan om deze RP-meeting te doen op Woensdag 18 oktober., vanaf 8 uur 's avonds. Eindtijd is onbeperkt, dat hangt af van hoe het verloopt. Ik maak even een tabel. Gelieve die te kopiëren als je mee wilt doen. Je IGN is je in-game naam of je GFWL-id. Ik heb er bijgezet welk beroep je zou willen, dit is echter geen garandering dat je dat beroep kan zijn, het moet gebalanceerd blijven! [TABLE=HEADER]Naam|Beroep|IGN thelordofpee|Politie-agent|PunkyF00L [/TABLE] Bewerkt: 18 oktober 2011 door PunkyF00l
BiglifeRPG Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Iemand zin om te rpen?? TBoGT
BiglifeRPG Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Kan niet vandaag, morgen wel ok jammer
StijnGTA Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Ik vind PR heel leuk, zeker als het deftig gebeurt en verloopt, maar om van de clan en RP clan te maken vind ik minder, soms is het ook leuker om gewoon rond te crossen in de stad en alles tegen de regels te doen
BiglifeRPG Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 RP is weer mislukt kut noobs ook altijd
Flixiee Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Ik doe mee Naam: Flixiee Beroep: n.v.p. (zie ik dan wel) GFWL: Flixiee Prik maar een datum, en dan zeg ik wel of ik dan kan
StijnGTA Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 (bewerkt) ik ook , hangt er wel van af om hoe laat Naam: Stijn0Belgium Beroep: ik zou graag politie zijn, maar lieft niet alleen, of iets anders is ook goed, we zien wel GFWL: Stijn0Belgium Edit : er staat een foutje in jou mededeling , je zei woensdag 18 oktober ik zeg dit om verwarring te voorkomen Bewerkt: 18 oktober 2011 door StijnGTA
BiglifeRPG Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Naam: BiglifeRPG Beroep: zie ik dan wel GFWL: Maghrebia2011
Bassieboy35 Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Als ik kan: Naam: bassieboy35 Beroep: ik verzin dan wel iets creatiefs GFWL: bassieboy35
Bassieboy35 Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Ik denk dat ik niet meer mag Ik wil trouwens even vragen aan iedereen de 1000e post vrij te laten want dan wil ik samen met flixiee wat mededelen.
Recommended Posts