Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja het was inderdaad even dood maar dat is geen probleem, veel mensen zijn met school bezig zo ik ook. De opdrachten van verslagen stromen binnen :( maar onder tussen zijn we (Flixiee en ik) ook bezig met een project...

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Wat mag ik eigenlijk niet zeggen, waarschijnlijk zou het dit weekend er nog op staan ;)

Hoe gaat het trouwens met je? En met de clan?

AeroCool (gast)
Geplaatst: (bewerkt)

met mij gaat het goed

de clan staat stil denk dat we wel weer terug komen als GTA V bijna uit komt

maar ben op dit moment erg active op MTA Sa bij de clan van megadreams

Bewerkt: door dennis313
Geplaatst:

Inderdaad, ik denk dat ik deze keer een iets minder dun weekendje heb aangezien ik morgen vroeg moet voetballen :)

Ohja ik was dat totaal vergeten wou het telkens vragen; wat vinden jullie ervan? :)

Geplaatst:

Ik kan jullie met grote trots melden dat ik over een tijdje weet lekker actief mee ga doen met GTAForum, The Golden Guys Clan etc.

Heb er over na gedacht en dacht: "Op deze manier lukt het ook niet echt, kijken of het straks beter gaat." :bier:

AeroCool (gast)
Geplaatst:

bassie 1 ding geef ik je mee of SwS komt terug of ik join een clan waar veel leden in zitten (ik ga dat pas doen als gta V bijna uit komt)

Geplaatst:

Leuk dat je weer terug komt xezel :dans::):bier:

Oki dennis, bij ons ben je altijd welkom mocht je dan naar een andere clan gaan ;):bier:

We mogen trouwens -zuko- van harte welkom heten in de clan :dans::bier:

Geplaatst:

yaayy! Dankjewel! Ik hoop dat het leuk word. Maar ff een vraagje. Misschien dat jullie hem kunnen oplossen. mijn mapje van savegames is weg in het document GTA IV

Geplaatst:

Dat zal zeker lukken! :)

Heb je toevallig op een ander GFWL account ingelogd en daarmee verder gegaan?

Geplaatst:

Welkom zuko :tu:

Mijn battlfield filmpje zal wat later zijn wat heb wat problemen met pc ... ik ga mijn pc heeeelemaaaal opnieuw instaleren, dus windows enzoo ook , en er ook een nieuwe grafishe kaart insteken :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...