xoex23 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 welkom in de clan zuko ! Ik kan niet wachten tot de eerste gta v trailer, ik hoop zelf stiekem om opnieuw in vice city te spelen als hoofdstad.
Flixiee Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Niemand kan wachten Ikzelf ook niet. Mij lijkt het juist leuk als er een totaal nieuwe stad komt Detroit of Houston bijvoorbeeld, en dan zo'n lekker grote map waar je lekker kan cruisen Dat lijkt mij het leukst.
Bassieboy35 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Mij maakt het eigenlijk niet uit een map over de hele wereld lijkt me echt kikken, uiteraard dan wel de bekende plaatsen dat het nog wel een beetje te houden blijft.
BiglifeRPG Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Mij maakt het eigenlijk niet uit een map over de hele wereld lijkt me echt kikken, uiteraard dan wel de bekende plaatsen dat het nog wel een beetje te houden blijft. haha ja zal vel zijn
StijnGTA Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik hoop dat het platteland en zo die woestijn met die mooie rosten uit GTA SA terug komen
Flixiee Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik hoop dat het platteland en zo die woestijn met die mooie rosten uit GTA SA terug komen Een grote map, en dan niet alleen stad is leuk
Bassieboy35 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Toch heb ik zo mijn twijfels dat we voor niks hebben gewacht laat maar zeggen een game als IV
Flixiee Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Toch heb ik zo mijn twijfels dat we voor niks hebben gewacht laat maar zeggen een game als IV Dat zou wel jammer zijn, alleen maar stad is ook niet echt leuk meer na IV Dat neemt niet weg dat het super leuk is om een compleet nieuwe game te verkennen Zelf ben ik ook wel benieuwd hoe de Multiplayer er deze keer uit gaat zien
Bassieboy35 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Het is jammer dat het publiek weinig invloed heeft
Flixiee Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ja, maar als je met iedereen rekening zou moeten houden, dat gaat het ook niet makkelijk. En als ze een idee kiezen, kan het zijn dat iemand zich dan verheven voelt omdat zijn idee dan gekozen is De mensen die daar werken zijn super pro, dus zorgen hoeven we ons absoluut niet te maken Iedereen heeft het trouwens over de setting, maar een goede verhaallijn zou natuurlijk ook leuk zijn
Bassieboy35 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Dat is waar, allebei een beetje verdeelt is ook leuk
Flixiee Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Hoe bedoel je precies, dat de gamers zelf kunnen kiezen, of over de settings?
Bassieboy35 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Bijvoorbeeld dat veel mensen de optie tanken willen, dat ze nagaan denken als ze dat erin doen
Bassieboy35 Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ja zoiets, trouwens pagina 75
Recommended Posts