Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

welkom in de clan zuko !

Ik kan niet wachten tot de eerste gta v trailer, ik hoop zelf stiekem om opnieuw in vice city te spelen als hoofdstad.

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Geplaatst:

Niemand kan wachten :puh: Ikzelf ook niet. Mij lijkt het juist leuk als er een totaal nieuwe stad komt :) Detroit of Houston bijvoorbeeld, en dan zo'n lekker grote map waar je lekker kan cruisen :tu: Dat lijkt mij het leukst.

Geplaatst:

Mij maakt het eigenlijk niet uit een map over de hele wereld lijkt me echt kikken, uiteraard dan wel de bekende plaatsen dat het nog wel een beetje te houden blijft.

Geplaatst:

Mij maakt het eigenlijk niet uit een map over de hele wereld lijkt me echt kikken, uiteraard dan wel de bekende plaatsen dat het nog wel een beetje te houden blijft.

haha ja zal vel zijn :D

Geplaatst:

Ik hoop dat het platteland en zo die woestijn met die mooie rosten uit GTA SA terug komen :)

Geplaatst:

Ik hoop dat het platteland en zo die woestijn met die mooie rosten uit GTA SA terug komen :)

Een grote map, en dan niet alleen stad is leuk

Geplaatst:

Toch heb ik zo mijn twijfels :cry: dat we voor niks hebben gewacht laat maar zeggen een game als IV

Geplaatst:

Toch heb ik zo mijn twijfels :cry: dat we voor niks hebben gewacht laat maar zeggen een game als IV

Dat zou wel jammer zijn, alleen maar stad is ook niet echt leuk meer na IV :puh:

Dat neemt niet weg dat het super leuk is om een compleet nieuwe game te verkennen :D

Zelf ben ik ook wel benieuwd hoe de Multiplayer er deze keer uit gaat zien :D

Geplaatst:

Ja, maar als je met iedereen rekening zou moeten houden, dat gaat het ook niet makkelijk. En als ze een idee kiezen, kan het zijn dat iemand zich dan verheven voelt omdat zijn idee dan gekozen is ;)

De mensen die daar werken zijn super pro, dus zorgen hoeven we ons absoluut niet te maken ;)

Iedereen heeft het trouwens over de setting, maar een goede verhaallijn zou natuurlijk ook leuk zijn :tu:

Geplaatst:

Hoe bedoel je precies, dat de gamers zelf kunnen kiezen, of over de settings?

Geplaatst:

Bijvoorbeeld dat veel mensen de optie tanken willen, dat ze nagaan denken als ze dat erin doen ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...