BiglifeRPG Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Grand Theft Auto V Trailer http://www.youtube.com/watch?v=oeOepTDZiS4 Like Hem voor mij AUB Bewerkt: 2 november 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik denk wel dat hij komt maar een tijd later
BiglifeRPG Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik denk wel dat hij komt maar een tijd later En hoe weet je dat?? RDR is ook nooit op de pc gerealesd.
BiglifeRPG Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Check dat op mn oude kapotte laptop scherm: XD
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maak je niet zo druk, hij komt er zeker wel op RDR is geen GTA dus.
Flixiee Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Fijn.. nu kan ik niet wachten tot de release..
BiglifeRPG Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik heb mijn eerste creatie met photoshop gemaakt, een GTA V Hoesje Outcome: Rate Or Hate??
Tseardbuma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Het heeft wel wat. Maar ook weer iets niet.
Bassieboy35 Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Waarvoor maak je ze eigenlijk, ik bedoel R* maakt toch zelf de hoesjes?
BiglifeRPG Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Waarvoor maak je ze eigenlijk, ik bedoel R* maakt toch zelf de hoesjes? Omdat ik dat leuk vind
3LOPIX Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Tot grote spijt neem ik tijdelijk afstand van The Golden Guys clan, Reden is omdat ik gewoon te druk met school ben en bijna geen rust heb. en daarom het misschien handig is even afstand the houden. Ik kom nog wel een keer in de zoveel tijd even mijn profiel (etc.) bekijken maar reageer niet meer echt op topic(s) en zo. Je kunt gerust een bericht achter laten of mij op: Commingsoon(at) live DOT nl Bewerkt: 3 november 2011 door Xezel
BiglifeRPG Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Hey Jongens Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig??
Flixiee Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Tot grote spijt neem ik tijdelijk afstand van The Golden Guys clan, Reden is omdat ik gewoon te druk met school ben en bijna geen rust heb. en daarom het misschien handig is even afstand the houden. Ik kom nog wel een keer in de zoveel tijd even mijn profiel (etc.) bekijken maar reageer niet meer echt op topic(s) en zo. Je kunt gerust een bericht achter laten of mij op: Commingsoon(at) live DOT nl Wel jammer dat je tijdelijk weggaat maar ik wens je veel succes met je school Bedankt voor de leuke tijd En ik denk dat we nog wel 'ns wat van je zullen horen Hey Jongens Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig?? Ziet er mooi uit Bewerkt: 3 november 2011 door Flixiee
Bassieboy35 Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Jammer dat je weg gaat , we zien je graag terug en uitermate belangrijk succes met school! BiglifeRPG hij is mooi alleen wat uitgerekt
PunkyF00l Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Sorry van m'n inactiviteit, Battlefield 3 he Is er een meeting ofzo vanavond?
Recommended Posts