Bassieboy35 Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Nee, ik hou graag ook een meeting maar momenteel erg druk, de andere oma is gevallen dus ga ik daar vaker heen. Heb het druk met school verslagen, nog bezig met een project. En ben niet zo vaak online ik wil er nog wel eentje doen morgen middag ofzo Onze eerste aflevering van het project is af : http://www.gtaforum.nl/topic/122047-top-gear-gta-iv/ Bewerkt: 4 november 2011 door bassieboy35
StijnGTA Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Kvind het echt heel mooi gemaakt en orgineel, wel wat kleine dingen zoals meer comentaar over de auto's enzoo, maar dat is al gezegd geweest in het topic Maar voor de rest is het echt knap gemaakt hopelijk raakt de clan nu ook wat meer bekend
Bassieboy35 Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Bedankt dat hoop ik ook en ik hoop zo snel mogelijk weer op een meeting.
Megadreams Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Tot grote spijt neem ik tijdelijk afstand van The Golden Guys clan, Reden is omdat ik gewoon te druk met school ben en bijna geen rust heb. en daarom het misschien handig is even afstand the houden. Ik kom nog wel een keer in de zoveel tijd even mijn profiel (etc.) bekijken maar reageer niet meer echt op topic(s) en zo. Je kunt gerust een bericht achter laten of mij op: - e-mail - Voor je eigen veiligheid zou ik als ik jou was je emailadres niet zomaar posten. Bewerkt: 5 november 2011 door Megadreams
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Tot grote spijt neem ik tijdelijk afstand van The Golden Guys clan, Reden is omdat ik gewoon te druk met school ben en bijna geen rust heb. en daarom het misschien handig is even afstand the houden. Ik kom nog wel een keer in de zoveel tijd even mijn profiel (etc.) bekijken maar reageer niet meer echt op topic(s) en zo. Je kunt gerust een bericht achter laten of mij op: - e-mail - Voor je eigen veiligheid zou ik als ik jou was je emailadres niet zomaar posten. nee dat zal ik ook niet doen als ik jou was want ze kunnen gemeene dingen mee doen
StijnGTA Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Bedankt dat hoop ik ook en ik hoop zo snel mogelijk weer op een meeting. Jep, daar heb ik ook nog eens zin in
BiglifeRPG Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ik vind dat we wat meer meetings moeten doen, want nu doen we eigelijk niks...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Dat snap ik maar ik heb het zelf druk, als je er een wil organiseren mag dat gerust, ik hoop binnenkort zelf te kunnen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) bassie dat had ik toch gezegt toen je een clan ging starten je moet er tijd voor hebben maar ergens 2012 kom SwS weer terug Bewerkt: 6 november 2011 door dennis313
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Maar dan kan ik ook vragen wat je eigenlijk hier dan doet (denk aan die crash in onze SA server toen werd eigenlijk verboden dat SwS hier niet mocht posten), wil je soms ons weer failliet maken of iemand belachelijk maken zo lijkt het er namelijk wel op. Dan zal ik het anders zeggen; "Ik heb het op het moment druk, er is weer iets met mijn oma ik moet nu stage lopen, verslagen maken, trainen en leren. Die dingen gaan allemaal voor"
Flixiee Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 bassie dat had ik toch gezegt toen je een clan ging starten je moet er tijd voor hebben maar ergens 2012 kom SwS weer terug Waar bemoei je je eigenlijk mee? Ga lekker in je eigen CT posten, aangezien het daar al meer dan een maand stil is..
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Maar dan kan ik ook vragen wat je eigenlijk hier dan doet (denk aan die crash in onze SA server toen werd eigenlijk verboden dat SwS hier niet mocht posten), wil je soms ons weer failliet maken of iemand belachelijk maken zo lijkt het er namelijk wel op. Dan zal ik het anders zeggen; "Ik heb het op het moment druk, er is weer iets met mijn oma ik moet nu stage lopen, verslagen maken, trainen en leren. Die dingen gaan allemaal voor" doe ik iets verkeers ik zeg al niks meer en ik ga hier nu ook niet meer joinen als het niet door gaat en ik wilde je clan niet down waarom zal ik dat willen want SwS is al dood EDIT dit stuurde ik vandaag in een PB naar bassie en snap niet waarom jullie nu boos worden waarom voel je gelijk aangevallen ik wil geen ruzie ik zeg alleen wat k al gezegt had maar waarom zal ik je clan naar beneden willen hallen? wat is daar me bedoeling mee om mensen hun plezeer af te pakken zo ben ik niet en SwS is tijderlijk of voor altijd gestopt dus waarom zal ik jou clan willen down hallen en bassie omdat je nu zomaar boos op me word snap ik niet maar sorry als ik iets verkeers dee en over de chrash voorval hadden we al lang goed gelegt Bewerkt: 6 november 2011 door dennis313
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Afgehandeld per PB, eventuele clanleden kunnen me een PB sturen bij een probleem. Het was niet zijn bedoeling om het zo te melden.
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 geeft niet bassie je heb me PB uitgelegt waarom je zo rejaeerde en dat snap ik sterkte
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 bedankt, sorry mijn excuses dat ik wel zo reageerde maar je snapt het .
Recommended Posts