xoex23 Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Ik had ff een vraagje,ik wil graag walktrhoug filmpjes van gta maken voor youtube. Nu is mijn vraag kan dat zomaar? Ik bedoel of er copyright opzit zodat je de filmpjes niet mag uploaden en ik gezeur krijg met r*.
Bassieboy35 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Volgensmij mag dat wel hoor veel mensen hebben het ook gedaan denk maar aan de Covesight community bij SA heb je bijvoorbeeld geen video editor en bij IV kan het gewoon .
Trixzzor Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Nee, ik hou graag ook een meeting maar momenteel erg druk, de andere oma is gevallen dus ga ik daar vaker heen. Heb het druk met school verslagen, nog bezig met een project. En ben niet zo vaak online ik wil er nog wel eentje doen morgen middag ofzo Onze eerste aflevering van het project is af : http://www.gtaforum.nl/topic/122047-top-gear-gta-iv/ Zou je mijn naam effe kunnen toevoegen ! op de clan pagina Kheb trouwens weer GTA eflc geinstalleerd, ik had er wat problemen mee Groetjes Jeroen
Bassieboy35 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Dat kan je hier doen om echt bewijs te hebben : http://www.gtaforum.nl/topic/120178-the-golden-guys-clan/
Flixiee Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Ik had ff een vraagje,ik wil graag walktrhoug filmpjes van gta maken voor youtube. Nu is mijn vraag kan dat zomaar? Ik bedoel of er copyright opzit zodat je de filmpjes niet mag uploaden en ik gezeur krijg met r*. Veel succes met Walkthroughs maken Welkom in de clan Trixzzor
Tseardbuma Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Welkom? Denk ik. Weet niet wie erbij is gekomen. Maar Welkom! Wanneer Meeting?
Bassieboy35 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Zo gauw je je hebt aangemeld welkom Ik wou misschien vanavond een meeting houden rond 7 uur denk ik. Maar ik twijfel als ik nog kan ik moet namelijk een levensverhaal maken .
xoex23 Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 (bewerkt) oke, want ik heb nog wat gta vice city filmpjes liggen. Welkom in de gang Trixzzor ! Bewerkt: 7 november 2011 door xoex23
StijnGTA Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 als we een meeting doen zeg het dan optijd e dan kan ik mijn EFLC terug instaleren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Sorry ik kon niet aanwezig zijn ik vind het echt jammer voor jullie maar ik kan er weinig aandoen
BiglifeRPG Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Ik ben beetje inactief Sorry daarvoor
Bassieboy35 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 als we een meeting doen zeg het dan optijd e dan kan ik mijn EFLC terug instaleren No problem
xoex23 Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik denk dat we de laatste tijd allemaal wat minder actief zijn op het forum. We zouden in het weekend meetings kunnen Trouwens ik heb een minecraft server ik weer niet of er leden zijn in deze clan zijn die minecraft spelen,maar als je jullie willen joinen moet je me ff pb'en
xoex23 Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 (bewerkt) Edit: Oeps dubbelpost :$ Bewerkt: 8 november 2011 door xoex23
Bassieboy35 Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik speelde minecraft, een meeting in het weekend zou wel weer eens een keer leuk zijn
Recommended Posts