AeroCool (gast) Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Downloaden van spellen is niet toegestaan! daarentegen kan je dan niet online omdat ze dan geen key hebben
xoex23 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hey jongens wat vinden jullie van mn nieuwe sig?? Erg mooi ! Alleen ben ik wel de laaste die mijn mening over een sing kan geven,want ik ben ook maar een amateur. Maar ik vraag me af waarom je het mw3 (niks tegen mw3 overgens geweldig spel!)logo wat groter heb gedaan dan je naam, zo dat je naam wat in de verdrukking komt. Ikzelf had het logo dan op een wat kleinere schaal gedaan,maar goed dat is mijn mening :$
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Bedankt alle 2 Wanneer is er weer een meeting??
xoex23 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 ik had een vraagje Mijn vriend zou graag de clan joinen maar kan geen gtaforum acount aan maken, er zou al een acount zijn op zijn ip adres. Nu is mijn vraag kan hij wel gewoon meedoen aan meeting enz ?
Flixiee Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 ik had een vraagje Mijn vriend zou graag de clan joinen maar kan geen gtaforum acount aan maken, er zou al een acount zijn op zijn ip adres. Nu is mijn vraag kan hij wel gewoon meedoen aan meeting enz ? Volgens mij kan je gewoon meerdere accounts op 1 IP adres kunnen maken hoor
Tseardbuma Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Misschien kun je erachter komen wat het andere gebruiksnaam en wachtwoord is. En dan vraag je een naam verandering aan. niet dat he taltijd lukt. Vraag het al 1000x keer meer niks helpt. Succes!
TekaLoca Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 ik had een vraagje Mijn vriend zou graag de clan joinen maar kan geen gtaforum acount aan maken, er zou al een acount zijn op zijn ip adres. Nu is mijn vraag kan hij wel gewoon meedoen aan meeting enz ? Volgens mij kan je gewoon meerdere accounts op 1 IP adres kunnen maken hoor Het kan wel, maar daar word je voor gebanned aangezien je dan 2 accounts hebt.
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Bedankt alle 2 Wanneer is er weer een meeting?? Ik ben er niet zeker van, maar ik denk zondag om 4 uur @Xoex ik heb er niet zoveel problemen mee, maar waarvoor lukt het eigenlijk niet?
paul.kloosterman Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hey jongens wat vinden jullie van mn nieuwe sig?? Jow netjes gedaan hoor. Heb je voor die MW3 een font gedownload, of is het een plaatje? Fijn dat je er blij mee bent, maar persoonlijk zou ik het net iets anders doen. Hoop dat dit niet lullig overkomt ofzo
StijnGTA Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) ik had een vraagje Mijn vriend zou graag de clan joinen maar kan geen gtaforum acount aan maken, er zou al een acount zijn op zijn ip adres. Nu is mijn vraag kan hij wel gewoon meedoen aan meeting enz ? Volgens mij kan je gewoon meerdere accounts op 1 IP adres kunnen maken hoor Het kan wel, maar daar word je voor gebanned aangezien je dan 2 accounts hebt. Ik had hier vroeger ook een account, maar na lange tijd en niet meer op zijn geweest was ik mijn wachtwoord ook vergeten en dat email adress waarmee ik het aanmaakte gebruikte ik ook niet meer . Dus ik heb gewoon een tweede account aangemaakt en een PB naar een admin gestuurd en die heeft dat dan inorde gebracht Bewerkt: 12 november 2011 door StijnGTA
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 @MK1Racer dat font heb ik gedownload
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) [SA:MP Server 24/7 Host!!! 84.193.58.43:7777 Bewerkt: 12 november 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Inderdaad! Bedankt Shotyoudie dat je ons wou hosten zonder dat we een aanvraag hebben gedaan
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Kut zooi weer, mn laptop start niet meer op
Recommended Posts