BiglifeRPG Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) The Golden Guys Clan SA:MP Server JAAAAA!!! Eindelijk is het zo ver de server is klaar om online te worden gezet wie nu alvast een kijkje wilt nemen moet hamachidownloaden anders moet je helaas tot vanavond wachten!!Video:http://www.youtube.com/watch?v=Rj-aRuGKBooDE SERVER IS ONLINE : 82.73.105.236:7777 Bewerkt: 14 augustus 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Oki laten we vol in spanning wachten *kuch ik weet kuch het resultaat kuch al*
BiglifeRPG Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Oki laten we vol in spanning wachten *kuch ik weet kuch het resultaat kuch al* haha
Shotyoudie Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 >>> Door Big Boss: Na een klacht te hebben ontvangen, is het vanaf heden niet meer toegestaan dat andere clans zich bemoeien met de activiteiten van de Golden Guys Clan. Dit is hun gezellig clan talk topic en andere clans hebben hier niets te zoeken. Provocerende en ruziezoekende posts zullen verwijderd worden. <<< Shadow Strikers jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar daar geven we toch niet om!! Ik dacht dat die post van Big Boss wel duidelijk was. Wij bemoeien ons niet meer met jullie, en jullie niet meer met ons. Ga het dan niet opnieuw uitlokken.
BiglifeRPG Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 >>> Door Big Boss: Na een klacht te hebben ontvangen, is het vanaf heden niet meer toegestaan dat andere clans zich bemoeien met de activiteiten van de Golden Guys Clan. Dit is hun gezellig clan talk topic en andere clans hebben hier niets te zoeken. Provocerende en ruziezoekende posts zullen verwijderd worden. <<< Shadow Strikers jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar daar geven we toch niet om!! Ik dacht dat die post van Big Boss wel duidelijk was. Wij bemoeien ons niet meer met jullie, en jullie niet meer met ons. Ga het dan niet opnieuw uitlokken. Ik lok niks uit ik bedoel dat er dan niet vanavond iemand in de server komt en die zegt bah wat is dit
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Leuke video Ziet er leuk uit, kan niet wachten tot vanavond
Bassieboy35 Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Dat is binnen een half uur dan kan ik/mag ik erop maar in die tijd moeten we ook nog de server naar mij overzetten en poorten open maar weetniet wat dat is
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Yo, poorten open zetten is niet heel moeilijk opzich
BiglifeRPG Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Yo, poorten open zetten is niet heel moeilijk opzich Maar ik weet niet wat voor router hij heeft
Bassieboy35 Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Grappig filmpje en mooi gemaakt
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Yo, poorten open zetten is niet heel moeilijk opzich Maar ik weet niet wat voor router hij heeft Ja, dan doe je gewoon je IP-adres in je browserbalk plakken en dan kom je bij je router pagina
Bassieboy35 Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 we zijn bezig met teamviewer ofzo is wel lol bestuurt hij mijn pc
Flixiee Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 we zijn bezig met teamviewer ofzo is wel lol bestuurt hij mijn pc Oki dan Dat ken ik is wel grappig
Recommended Posts