3LOPIX Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Hoe gaat het trouwens met iedereen, Mis jullie wel. Misschien kunnen we elkaar eens weer zien op GTA IV of TBOGT. Lijkt me wel leuk,
Bassieboy35 Geplaatst: 15 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Goed hoor alles goed met jouw? Over die meetings kom ik vandaag of morgen nog even op terug probeer als het kan zaterdag een plekje vrij te houden maar ik leg het dan wat meer uit.
3LOPIX Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Met mij gaat het goed, Over die meeting, gewoon om elkaar weer eens te spreken en met elkaar te spelen etc.
Bassieboy35 Geplaatst: 15 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Mooi, Ja lijkt me leuk , alleen er is namelijk iets bijzonders zaterdag ik moet eerst even met Flixiee overleggen maar dan vertel ik het .
Flixiee Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Met mij gaat het goed, maar jullie mogen als leden natuurlijk zelf ook meetings organiseren he
xoex23 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 flixxie kun je op de server komen ?
StijnGTA Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Hoe gaat het trouwens met iedereen, Mis jullie wel. Misschien kunnen we elkaar eens weer zien op GTA IV of TBOGT. Lijkt me wel leuk, met mij alles goed met jou ?
xoex23 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) Zoals jullie zijn heb ik een sing.. heb hem niet zelf gemaakt maar gta ripper en ik bedank hem daar nu nog even voor :$ Bewerkt: 15 november 2011 door xoex23
Tseardbuma Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Gegroet mede mensen. Ik ga zo ook ff proberen een sign te maken. Niet dat dat lukt. Maar het valt te proberen. Meeting? Schreeuw maar een tijd en game.
BiglifeRPG Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Ik wil 5 goudstaafjes Sorry zo rijk ben ik niet
Tseardbuma Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Voor de mensen die het nog niet wisten. Mijn naam is (Eindelijk)veranderd in Tseardbuma. Ik ben -zuko-.
Bassieboy35 Geplaatst: 16 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2011 (bewerkt) Half JaarHet is zo ver! We bestaan zondag een half jaar en dat vier je maar 1 keer! Namelijk 20 mei - 20 november.We willen dit graag groots aanpakken met een event, niet een hele speciale vanwege dat het aardig kort dag is, maar toch om iets te doen . EventDit event bestaat uit 3 onderdelen van in totaal 3 uur: 1 uur gaming voor een winnaar, Deatmatch, Car Jack City, Mafiya Work, Turf War, Free race en Canonball Run. Zie rooster!! 1 uur zelf bedachte spelletjes in Free mode en een beetje bij kletsen 1 uur free mode naar keuze, je mag zelf weten wat we gaan doen. Niet alles duurt even lang er zal nog een klein troespraakje worden gehouden een soort bijeenkomst waar iedereen zijn woord kwijt kan. Rooster:[table='[table=border]|Wat?|Hoe Lang?|Hoeveel punten?| Tijd in echt?||Death Match| 10 minuten| 3 | ? ||Mafiya Work| 10 minuten| 5 | ? ||Car Jack City| 10 minuten| 5 | ? ||Turf War| 10 minuten | 3 | ? ||Free Race| Zo snel mogelijk | 3 | ?| |Canonball Run| Zo snel mogelijk| 4 |?|[/table]Zoals je ziet is de tijd in het echt nog niet bekend dit zal er snel mogelijk op staan, sowieso in de middag begint het!Van toen naar nu (en toekomst?):Voor: Nu: Toekomst?:De toekomst kan je natuurlijk niet laten zien maar hebben we zelf in de hand .Bedank(t):Natuurlijk konden wij nooit bestaan zonder http://www.gtaforum.nl, daarvoor willen wij de Crew bedanken onder andere Joriz, Big Boss, VWOer en Jacky-2007.Natuurlijk ook mensen die dan binnen de clan hebben geholpen zoals de SA-MP server BiglifeRPG en natuurlijk alle andere leden die ons hebben gegroot gebracht. Bedankt daarvoor! AanmeldenIedereen kan zich aanmelden, ook buitenstaanders als je maar in het bezit bent van GTA IV [size="2"]Ik wil graag meedoen aan het event: ja/nee Naam: GFWL: Ik heb GTA IV in het bezit:[/size] Bedankt Teka Loca voor de arts! Bewerkt: 16 november 2011 door bassieboy35
Tseardbuma Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 size="2"]Ik wil graag meedoen aan het event: ja/nee Naam: Tseard. GFWL: Tsaerd. Ik heb GTA IV in het bezit:Jup. (Spelen we op IV?)[/size]
Recommended Posts