myron.b Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Veel moet wel zijn. Zal het ff aanpassen
BiglifeRPG Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 (bewerkt) Ik zal niet weten wat ik moet zeggen Uit deze post lijkt het wel dat je kwam, ik zal toch zweren dat ik er een van jouw had gezien dat je echt kwam maar kan hem niet vinden Maar dit gaat niet alleen over jouw he Ik was ook van plan om te komen maar er kwam iets tussen Bewerkt: 20 november 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 De stemmen zijn geteld!Het is vanaf nu niet meer mogelijk om naar de stembus te gaan. Zoals je leest de stemmen zijn geteld hier een korte samenvatting:- Op de vraag; Wat vind je van onze naam is een conclusie gekomen dat de naam blijft.- Op de vraag; Wat vinden jullie van de Auto's en Skins is een conclusie gekomen dat ze beiden blijven.- Op de vraag; Er moeten vaker meetings komen is een duidelijke conclusie gekomen dat er meer moeten komen.- Op de vraag; Op de volgende spellen moeten meer meetings komen is vooral op IV gestemd en op EFLC dus komen daar meer meetings op.- Op de vraag; We moeten op GTA V gaan spelen is duidelijk te zien dat we er meetings op gaan houden.- Op de vraag; Mods moeten weg voor meer fun is duidelijk te zien dat mods moeten blijven.- Op de vraag; We moeten vaker een clan-event doen is duidelijk te zien dat we dit moeten doen (maar heeft dit zin aangezien vanmiddag?)- Op de vraag; Trainers mogen alleen gebruikt worden voor... (Let goed op!) Vanaf heden is het nu alleen toegestaan om een trainer te gebruiken voor;-Auto's Spawnen-Wapens Spawnen-Skins veranderenDit houdt in dat de andere dingen van de trainer weg vallen en dus niet meer gebruikt mogen worden! Naar mijn mening is dit beter aangezien het dan weer wat realistischer word.- Op de vraag; Er moeten meer meetings gehouden worden voor de volgende matches zijn;-Free mode-Party Mode-Cops 'n Crooks-Alle soorten races-Mafiya Work-Team Deatmatch(andere modussen zullen ook nog eens aan bod komen)- Op de vraag; De leiding grijpt te hard in kunnen we zien dat er geen reden van aanpassing in het bestuur is.- Op de vraag; Leden hebben te weinig inspraak is hetzelfde voor de leiding grijpt te hard in, geen reden van aanpassing.Dit was dan de stemronde hopelijk houden jullie er aan Allemaal bedankt voor jullie stem!
StijnGTA Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 graag gedaan maar i.v.m. met de trainer, stel dat we gewoon een meeting doen waar we moegen doen wat we willen, in free mode of partymode, is het dan toegestaan om je trainer voor meerdere functies te gebruiken ?
Flixiee Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 graag gedaan maar i.v.m. met de trainer, stel dat we gewoon een meeting doen waar we moegen doen wat we willen, in free mode of partymode, is het dan toegestaan om je trainer voor meerdere functies te gebruiken ? Dat mag vast wel
Bassieboy35 Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Jep dat wel, maar ik vind het bijvoorbeeld wel leuker als je echt gaat rijden ipv weer die air break te gebruiken
StijnGTA Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Jep dat wel, maar ik vind het bijvoorbeeld wel leuker als je echt gaat rijden ipv weer die air break te gebruiken jep das wel waar, maar stel dat je bv met iet bezig bent met de rest van de clan , en je sterft en komt helemaal op de andere kant van de map terecht, wat dan ?
Flixiee Geplaatst: 21 november 2011 Rapport Geplaatst: 21 november 2011 Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler 1. Ofwel: als een online discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi's of Hitler.
Bassieboy35 Geplaatst: 21 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2011 Ik heb er even een nachtje over geslapen, zorg dat het niet weer gebeurd of meld je gewoon netjes af (zie het als het afmelden dat je niet op een training kan komen of je bent ziek en kunt niet naar school) dus zie ik het door de vingers, het moet uiteraard wel leuk blijven. iemand nog wat ye vertellen?
Flixiee Geplaatst: 21 november 2011 Rapport Geplaatst: 21 november 2011 Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler 1. Ofwel: als een online discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi's of Hitler. En als dat gebeurd, dan is de discussie als het waren naar de "kloten"
BiglifeRPG Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 (bewerkt) Goedemorgen iedereen (Of middag als je dit pas na 12en leest ) Bewerkt: 22 november 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 22 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Goedemorgen! Ik heb DJ Hero 1 en 2 echt gaaf
Tseardbuma Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Morgen. Heb vandaag hele dag vrij. Maar ik heb jullie mening nodig. Zal ik Assassins Creed Revaliotions ofzo doen? Of brotherhood? En kan Revalions online?
paul.kloosterman Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Goedemorgen iedereen (Of middag als je dit pas na 12en leest ) Dan is het voor mij middag XD Heb nu lekker muziek extreem hard staan, niemand thuis
Recommended Posts