nanshe Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 hallo iedereen, Ik wil graag eens een saved game dat 100% voltooid is downloaden en spelen natuurlijk. De saved game file zelf heb ik al. Ik zet ze op de juiste plaats (bij mijn documenten/Gta san andreas user files). Ik start dan GTA San andreas op, en als ik deze saved game probeer te laden, begint het spel gewoon opnieuw. Ik heb al zeker 20 verschillende saved games gedownload om dit probleem te proberen verhelpen maar er gebuert steeds hetzelfde. Hoe moet ik dit nu oplossen? Nanshe Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Moet je even kijken of jouw versie dezelfde is als degene die je downloadt. Ik heb versie 2.00 en als ik een versie 1 download heb ik precies hetzelfde. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 (bewerkt) Als je versie 1.00 hebt, moet je googlen op gta sa savegame v 1.0 Als je versie 2.0 hebt, google je op download gta sa savegame v 2.0 Bewerkt: 13 juni 2011 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.