GTAisgang Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 hallo, ik heb een redelijk gaar probleem (of hoe jij het wilt noemen ) elke keer als ik op mijn afsluit knop druk, sluit hij niet meer af net als een uncoded Visual Basic 8 button en moet ik hem afsluiten met de aanzet knop weet iemand miss hoe ik dit kan verhelpen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Als je het via een omweg wilt doen: Maak een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad (rechtermuis -> nieuw -> snelkoppeling). Typ dan in het vakje: shutdown -s -t 30. Eventueel kan je -t 30 ook weglaten. Daarna kan je nog in de eigenschappen de naam en het pictogram aanpassen en de snelkoppeling vervolgens in je menu start of taakbalk slepen. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Als je het via een omweg wilt doen: Maak een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad (rechtermuis -> nieuw -> snelkoppeling). Typ dan in het vakje: shutdown -s -t 30. Eventueel kan je -t 30 ook weglaten. Daarna kan je nog in de eigenschappen de naam en het pictogram aanpassen en de snelkoppeling vervolgens in je menu start of taakbalk slepen. geprobeert, en het werkte, nog wel ff wennen maar het werkt. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.