Jump to content

HELP: Politie computer & Mobiel


OscarPownedYou

Recommended Posts

Bijwerking:

Het probleem met het mobieltje is nog niet opgelost, zelfs niet na het her-installeren. (ookwel "Repair" genoemd)

Weet iemand een oplossing? Ik vind het echt jammer want ik kan niks meer zo! :N

GTAiv probleem

Ik heb het verhaal uitgespeeld, maar mijn mobiel wilt niet meer "naar beneden".

Ik kan m'n mobiel wel gebruiken, maar hij kan niet meer weg.

Dit betekend dus dat ik de hele tijd sloom loop enzo, kan iemand mij hiermee helpen?

TBOGT probleem

Dit probleem is opgelost, bedankt!

Kun je mij helpen? Zet dan boven je bericht of het over het mobiel-probleem of over het politie-pc-probleem gaat.

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

De Most Wanted- en Vigilante missies zjn er niet in de uitbreidingen (TBOGT en TLAD), dus het is normaal dat je enkel back-up kan vragen in de politiecomputer. In GTA IV zelf zou de computer gewoon moeten werken, ben je zeker dat het niet werkt?

Over het mobiel-probleem, laat Niko het mobieltje ook niet lost als die in een auto stapt?

Link to comment
Delen op andere websites

In navolging op bassieboy's vraag: Het zou kunnen dat je dezelfde knop voor het opbergen van je mobiel hebt ingesteld voor een van de functies op de mobiel. Als je hem probeert weg te drukken, doet de telefoon dan iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hanneswasco

Oh. Ik zal nog een keer extra kijken in de normale GTA.

Ja maar als ik uitstap pakt hij het weer (automatisch).

@ bassieboy35

Pijltje omhoog voor mobiel pakken en pijltje omlaag voor weer wegdoen (wat 't dus niet doet)

@ Jacky-007

Ik denk niet dat dat het is, maar ik zal zo even kijken.

Iedereen bedankt!

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zelf vaak de mobiel weg met de Backspace (de toets boven de Enter/Return). Misschien dat dit wel eens wil helpen.

Anders kan je ook de toets waarmee je je mobieltje pakt (nu pijltje omhoog) veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zelf vaak de mobiel weg met de Backspace (de toets boven de Enter/Return). Misschien dat dit wel eens wil helpen.

Anders kan je ook de toets waarmee je je mobieltje pakt (nu pijltje omhoog) veranderen.

Ja ik trouwens ook met backspace. (soms)

En ik kijk morgen wel even naar de dingen die ik/jullie hierboven heb(ben) gezegd, mijn vader wil op de computer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even gekeken, en het probleem is niet alleen dat de telefoon niet weg gaat, maar ook dat hij er niet is.

Hij heeft het mobieltje wel in zijn handen (nadat je op OMHOOG drukt), maar je ziet hem niet aan de zijkant en hij wilt ook niet meer weg.

Ik heb gekeken bij de instellingen, maar deze zijn nog gewoon normaal.

Hier is een printscreen.

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

@ bassieboy35

Dat heb ik al gedaan, je moet dan eerst een mobiel krijgen van Roman maar ook dan doet hij het alsnog niet.

@ politie-computer in GTA iv

De politie-computer doet het wel gewoon in de normale GTA, ik was kennelijk wat door de war.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik ben zelf niet thuis in de PC versie van IV, dus ik hoop dat er wat IV/PC-technisch getalenteerde leden meelezen. Het enige wat ik nog kan verzinnen eigenlijk, maar dat is dus puur op basis van common sense en niet op eigen ervaring, is dat er één of andere modificatie in de weg zit.

Had je trouwens al geprobeerd om bij een New Game de GSM te gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf niet thuis in de PC versie van IV, dus ik hoop dat er wat IV/PC-technisch getalenteerde leden meelezen. Het enige wat ik nog kan verzinnen eigenlijk, maar dat is dus puur op basis van common sense en niet op eigen ervaring, is dat er één of andere modificatie in de weg zit.

Had je trouwens al geprobeerd om bij een New Game de GSM te gebruiken?

Ja maar dat werkt niet.

Ik heb 1x een MOD geïnstalleerd (die van het scooter>winkelwagentje) maar die is allang verwijderd net als Sprak IV [ofzo]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...