Sublime Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 (bewerkt) Hey, eigenlijk heb ik geen flauw benul of ik nu in het goede forum aan het posten ben, maar ja: Samen met een andere ICT Student hebben wij een server opgezet! We hebben het compleet zelf gescript, en er komen steeds meer functies bij. Ik kan je vertellen, deze server is Uniek omdat: het script normaal en goed gespeld Engels bevat (en ja, dat komt op andere servers nauwelijks voor) het script nooit vast loopt / bugged (soms op SA-MP zelf na). er meerdere "normale" Admins in de server bevinden die niet gaan vals spelen. de Classes beter zijn gebalanceerd (zo was je op andere servers meestal in het voordeel als je Cop was). deze server niet na een maand opeens weg is. Voor meer informatie: [/size] Of kopieer gewoon dit IP en log in via SA-MP: Bewerkt: 15 juni 2011 door Big Boss Site en ip adres verwijderd
Big Boss Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Reclame maken is hier op het forum niet toegestaan. En dat zou jij toch moeten weten. Forum Regels.
Recommended Posts