NeverMyWorld Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Ik ben dus van mijn RUnescape account mijn wachtwoord vergeten. Maar ik heb geen zin om op Jagex te wachten totdat hun eindelijk zin hebben iets te doen. Dit kan namelijk dagen duren. Ik heb nu dus een tool nodig die alles wat ik heb ingetypt als wachtwoord weer laat zien. zo weet ik of dat mijn wachtwoord is. Weet iemand er een? damn dit duurt fackin lang Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Geduld is een schone zaak.....als je na 1 à 2 dagen nog geen reactie hebt mag je eventueel een dubbelpost maken ter reminder. En dus niet al na 1 uur.... Beide posts even samengevoegd Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Volgens mij niet, want je log toch in via een java app? Dan werkt zo'n keylogger niet zover ik weet. Daarnaast, ben je vergeetachtig als je eerst wel je wachtwoord weet en nu ineens niet meer? Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Volgens mij niet, want je log toch in via een java app? Dan werkt zo'n keylogger niet zover ik weet. Daarnaast, ben je vergeetachtig als je eerst wel je wachtwoord weet en nu ineens niet meer? Lol, ja klopt het is ook zo'n random wachtwoord met allerlei letters en nummers. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Staat neem ik aan toch in je inbox Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Volgens mij niet, want je log toch in via een java app? Dan werkt zo'n keylogger niet zover ik weet. Daarnaast, ben je vergeetachtig als je eerst wel je wachtwoord weet en nu ineens niet meer? Lol, ja klopt het is ook zo'n random wachtwoord met allerlei letters en nummers. Als je je wachtwoord ooit eens hebt opgeslagen, kan je ook nog een passwordrecovery tool gebruiken Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Volgens mij niet, want je log toch in via een java app? Dan werkt zo'n keylogger niet zover ik weet. Daarnaast, ben je vergeetachtig als je eerst wel je wachtwoord weet en nu ineens niet meer? Lol, ja klopt het is ook zo'n random wachtwoord met allerlei letters en nummers. Als je je wachtwoord ooit eens hebt opgeslagen, kan je ook nog een passwordrecovery tool gebruiken Ja, maar daar vraag ik om wat is dus een goede tool? @bassieboy nee ik kan toch niet ingloggen dus hoe moet dat dan in mijn inbox staan? Of bedoel je de mail box van mezelf? Dan moet ik eerst een account recovery aanvragen maar die word toch afgewezen aangezien ik mijn recovery questions etc. niet uit mijn hoofd weet en ik weet niet meer wanneer ik het account etc heb aangemaakt., Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Ik betwijfel of je je wachtwoord zelf kan terughalen, aangezien je het in een Java-applicatie invoert. Een keylogger werkt alleen als je je wachtwoord invoert, dus niet achteraf. Er zijn ook wel programma's voor achteraf terughalen, maar dan moet je je wachtwoord hebben opgeslagen in je systeem zelf of in je browser. Meestal kan je ook gewoon op een knop 'Wachtwoord vergeten' drukken, waarbij je wachtwoord naar je e-mailadres wordt gestuurd. Hier heb je normaliter geen 'recovery questions' voor nodig. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Ik betwijfel of je je wachtwoord zelf kan terughalen, aangezien je het in een Java-applicatie invoert. Een keylogger werkt alleen als je je wachtwoord invoert, dus niet achteraf. Er zijn ook wel programma's voor achteraf terughalen, maar dan moet je je wachtwoord hebben opgeslagen in je systeem zelf of in je browser. Meestal kan je ook gewoon op een knop 'Wachtwoord vergeten' drukken, waarbij je wachtwoord naar je e-mailadres wordt gestuurd. Hier heb je normaliter geen 'recovery questions' voor nodig. Normaal niet maar wel bij runescape. Je moet zo veel mogelijk info over je accoutn geven want dan weten ze of jij het bent. maar toch slaan ze mijn recovery af Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Opties -> Beveiliging -> Opgeslagen wachtwoorden -> die van runescape zoeken. Misschien staat ie daar nog tussen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 (bewerkt) Je kunt ook nog gewoon een bot alle mogelijke wachtwoorden en letter/cijfer combinatie's laten uitproberen.... Maar hier kan wel veel tijd in gaan zitten. Daarnaast weet ik niet hoe het zit bij Runscape of je daarbij onbeperkt wachtwoorden kunt uitproberen. Zo niet dan werkt deze manier ook niet. Verder kan ik daar geen info over geven. Ik ben veel te bang dat ik van het forum wordt gekickt Het valt namelijk onder hacken Bewerkt: 16 juni 2011 door Sjorszzz Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Je kunt ook nog gewoon een bot alle mogelijke wachtwoorden en letter/cijfer combinatie's laten uitproberen.... Maar hier kan wel veel tijd in gaan zitten. Daarnaast weet ik niet hoe het zit bij Runscape of je daarbij onbeperkt wachtwoorden kunt uitproberen. Zo niet dan werkt deze manier ook niet. Verder kan ik daar geen info over geven. Ik ben veel te bang dat ik van het forum wordt gekickt Het valt namelijk onder hacken 5x fout is 5 minuten wachten dus het schiet niet op Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 23 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Nu nog een vraagje? kun je het ip-adres van een runescape speler achterhalen? Reageren
Sublime Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Nu nog een vraagje? kun je het ip-adres van een runescape speler achterhalen? Nee, waarschijnlijk niet. Omdat je allemaal gezamenlijk op een server speelt is er alleen een connectie tussen jou de speler, en de server. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 23 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Nu nog een vraagje? kun je het ip-adres van een runescape speler achterhalen? Nee, waarschijnlijk niet. Omdat je allemaal gezamenlijk op een server speelt is er alleen een connectie tussen jou de speler, en de server. MM... jammer ik zat nu op mijn oude account en zag mijn gehackte account online. Ik dus een beetje praten met die gast maar hij houd vol dat hij het bezit en dat hij het heeft gemaakt enzo. Iemand tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.