hadi Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 hoi ik heb de samii mod dinges gedowload. kheb san andreas geinstaleerd kheb een mod gedownload van een auto. ik pak die uit met winrar ik maak een nieuwe map met de .dff en .txd doe ik in de map. ik instaleer die ding met samii suc6 vol geinstaleerd. en daarna ik druk op san andreas alles doet alleen bij het laden tot de helft dan loopt die vast wat moet ik doen? mvg,Hadi Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 Als je backups had zal je deze moeten terugzetten, had je deze niet dan zal je San Andreas moeten herinstallen. Als je het daarna nog eens wil proberen zal je het het best handmatig via IMGtool kunnen proberen. Werkt het dan nog niet dan is de mod helaas bugged. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 juni 2011 Rapport Geplaatst: 15 juni 2011 hoi ik heb de samii mod dinges gedowload. kheb san andreas geinstaleerd kheb een mod gedownload van een auto. ik pak die uit met winrar ik maak een nieuwe map met de .dff en .txd doe ik in de map. ik instaleer die ding met samii suc6 vol geinstaleerd. en daarna ik druk op san andreas alles doet alleen bij het laden tot de helft dan loopt die vast wat moet ik doen? mvg,Hadi Waarschijnlijk heb je versie 2 van Sa, dan moet je em ff downgrade naar versie 1. Hier op het forum bij de downloads van GTA Sa kan je daar ook een tooltje voor downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.