Jump to content

Nieuwe camcorder gezocht


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe camcorder. Bla, bla, bla, even een lijstje met dingen wat ik wil:

Budget: 200/250 euro

Soort: Horizontaal

Resolutie (filmen): Op z'n minst 720P, maar liever natuurlijk de volle 1080P

Zelf ben ik al op de Toshiba Camileo X100 gestuit, maar dat is natuurlijk niet de enigste camera op de markt.

Kunnen jullie me helpen een camera (uit)zoeken?

Alvast bedankt,

GTA Master 1,

Edit:

Ik hoor dat de Toshiba snel door z'n batterij heen is en wat andere gebreken toont.

Over de JVC GZ-HM445 hoor ik niet veel negatiefs (Die filmt 11,6 uur achter mekaar door volgens vergelijk.nl. Zit wel wat buiten mijn budget, maar dat ene tientje kan ik wel aan ^^ . Nog ander aanbevolen camera's?

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Waar wil je dat ding voor gebruiken? Voor sport ofzo raad ik je een GoPro aan, voor je nichtje aan de rand van het zwembad raad ik gewoon een camera aan die jou wel bevalt en die aan je specificaties voldoet. Wip anders even langs mediamarkt ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar wil je dat ding voor gebruiken? Voor sport ofzo raad ik je een GoPro aan, voor je nichtje aan de rand van het zwembad raad ik gewoon een camera aan die jou wel bevalt en die aan je specificaties voldoet. Wip anders even langs mediamarkt ofzo.

GoPro ben ik bekend mee. Maar het is niet speciaal voor sport ofzo. Daarnaast zijn die add-ons veels te duur.

Ik ga denk ik toch voor die JVC HM445. Lijkt me een uitstekende camera en bij de Dixons krijg je tijdelijk een JVC starterskit (Tasje + extra accu) erbij. Wat ook nog eens flink in de prijs scheelt. Met een 20 MB/sec 16 GB kaartje erbij kom ik uiteindelijk op zo'n €310,- uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...