Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga een mod maken, hiervoor heb ik gta vice city gestript, maar ik weet niet of ik het goed gedaan heb:

Ik heb dus alle IPL files verwijdert, en dat er geen water meer is, ook heb ik een main.scm script gemaakt dat er geen missies enzo zijn (met een strip script uit missionbuilder) maar moet ik nog meer doen, zoja wat dan?

Geplaatst:

hmm je doet nogal moeilijk :puh: kijk maar ff op gtaforums.com daar staat een installer die alles voor je doet

Geplaatst:
Ik ga een mod maken, hiervoor heb ik gta vice city gestript, maar ik weet niet of ik het goed gedaan heb:

Ik heb dus alle IPL files verwijdert, en dat er geen water meer is, ook heb ik een main.scm script gemaakt dat er geen missies enzo zijn (met een strip script uit missionbuilder) maar moet ik nog meer doen, zoja wat dan?

Je kan ook de ide's verwijderen..tenminste, als je nieuwe models gaat gebruiken. En de paths kun je leeghalen.

Geplaatst:

Ik heb het ook zelf gedaan voor GTI. Wat je moet doen:

- Delete in GTA3.img alle bestanden tussen boatcranelg0.dff en nbeachw.col. (Ook de dikgedruke bestanden zelf.)

- IPL's en IDE's kan je laten staan. Je moet alleen de referentie verwijderen. Dit doet je in GTA_VC.dat. Open die met kladblok en verwijder alles. Kopier dan dit erin en save het bestand:

#
# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs
#

# everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order 
# to improve the speed of loading

#
# Object types
#
IDE DATA\MAPS\generic.IDE

SPLASH loadsc2

#collision data
COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL

# have to load map.zon before any of the IPLs
IPL DATA\MAP.ZON
IPL DATA\NAVIG.ZON
IPL DATA\INFO.ZON

#
# Scene information
#

SPLASH loadsc3

IPL DATA\MAPS\cull.ipl
IPL DATA\occlu.ipl

#
#  Interiors
#
SPLASH loadsc4

- Open nu occlu.dat met kladblok en verwijder alles. Plak dat dit erin en save:

occl

end

- Als laatste moeten we WATERPRO.dat nog aanpassen want er zitten nu allemaal gaten in het water. Download hiervoor het bijgevoegde bestand en replace hem voor de oude.

- Je kan je eigen gemaakte MAIN natuurlijk gebruiken.

Als je nu VC start val je als het goed is gelijk het water in. Je moet dus ook nog iets van een plateau maken waar je op terecht komt. Maar ik neem aan dat je dat wel lukt. :)

Succes ermee!

WATERPRO.DAT

Geplaatst: (bewerkt)

is het niet tussen tunnel.txd en baseball.ipf wat je moet verwijderen (dit is uit me hoofd)

edit: yup alles tussen tunnel.txden baseball.ifp verwijderen

Bewerkt: door burpicane
Geplaatst:

Als je eens de moeite had gedaan om in de MAIN te kijken had je gezien dat boatcranelg0.dff na tunnel.dff en nbeachw.col voor baseball.ifp kwam. Niet zo bijdehand de volgende keer. <_<

• 5 weken later...
Geplaatst:
hoe kan ik die GTA3.img openen om die bestanden te verwijderen?

Download die op de IMGtool op GTAgames.nl.

Eerst moet je inloggen en dan kijk je maar is bij Vice City ---> Editors & Tools. 8)

Geplaatst: (bewerkt)

hoelang duurt dat verwijderen van die bestanden in GTA3.img ongeveer? want dat staat hier al even op deleting... kweet nu niet als die hangt of als dat zolang duurt

ik krijg een foutmelding als ik op delete druk --->dir file error, it might be in use.... exiting :?:? enig idee wat ik moet doen???

Bewerkt: door Jente

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...