Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 hoelang duurt dat verwijderen van die bestanden in GTA3.img ongeveer? want dat staat hier al even op deleting... kweet nu niet als die hangt of als dat zolang duurt Ga daar naar je VC folder dan bij Models staat GTA3.img. Nu doe Edit---> Find dan typ je (of plak je) dit : boatcranelg0.dff Dan gaat hij zoeken en dan heb je dat bestand.En nu zoek van daar tot daar dit : nbeachw.col dan alleen daar tussen die 2 bestanden worden verwijdert. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 maar ik krijg een foutmelding als ik wil verwijderen Reageren
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 maar ik krijg een foutmelding als ik wil verwijderen Je moet het aan klikken en dan verwijderen anders heb je nog altijd het vorig bestand. Maka een screen van je foutmelding. Print screen drukken en dan plakken op Paint . En dan naar http://imageshack.us/. Bladeren zoek het bstand hij gaat het uploaden. En zet het tussen de IMG tags in je post Of anders doe je toch Rechtermuisknop delete( je moet het wel aan geklikt zijn he.) Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 dit is de foutmelding die ik krijg Reageren
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Heb je mischien iets aan staan van VC ofzo? Anders download de nieuwste Img Tool 2.0 at GTAgames.nl Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) ik heb het al gevonden, ik moest alleen lezen afzetten maar nu heb ik nog een probleem, ik vind geen occlu.dat alleen maar een occlu.ipl mis ik iets of is dat zo?? Edit: Dat probleem heb ik opgelost, maar nu heb ik een groot probleem, als ik nu vice city open en ik start een game, dan valt die uit bij het laden en krijg ik een unhandled exeption als foutmelding heb ik iets verkeerds gedaan?? Bewerkt: 4 augustus 2005 door Jente Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Vraagje: Ik heb alles goed verwijderd, die dingen uit de gta3.img. De GTA_VC.DAT, de OCCLU.IPL, en de waterpro.dat vervangen. Ik heb een MAIN.SCM gebruikt die standaard bij de Missionbuilder1.3 zat, hij heet 'Totally Stripped'. Ik heb hem als MAIN.SCM opgeslagen. Start VC, New Games. Loopt vast . Ik denk zelf dat het aan de MAIN.SCM ligt, heeft iemand een goede stripped main.scm voor me? Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Loopt hij dan helemaal op het einde vast? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Loopt hij dan helemaal op het einde vast? Nee, net aan het begin loopt hij vast. Reageren
Wiepie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik heb het ook zelf gedaan voor GTI. Wat je moet doen:- Delete in GTA3.img alle bestanden tussen boatcranelg0.dff en nbeachw.col. (Ook de dikgedruke bestanden zelf.) - IPL's en IDE's kan je laten staan. Je moet alleen de referentie verwijderen. Dit doet je in GTA_VC.dat. Open die met kladblok en verwijder alles. Kopier dan dit erin en save het bestand: # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # # everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order # to improve the speed of loading # # Object types # IDE DATA\MAPS\generic.IDE SPLASH loadsc2 #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL # have to load map.zon before any of the IPLs IPL DATA\MAP.ZON IPL DATA\NAVIG.ZON IPL DATA\INFO.ZON # # Scene information # SPLASH loadsc3 IPL DATA\MAPS\cull.ipl IPL DATA\occlu.ipl # # Interiors # SPLASH loadsc4 - Open nu occlu.dat met kladblok en verwijder alles. Plak dat dit erin en save: occl end - Als laatste moeten we WATERPRO.dat nog aanpassen want er zitten nu allemaal gaten in het water. Download hiervoor het bijgevoegde bestand en replace hem voor de oude. - Je kan je eigen gemaakte MAIN natuurlijk gebruiken. Als je nu VC start val je als het goed is gelijk het water in. Je moet dus ook nog iets van een plateau maken waar je op terecht komt. Maar ik neem aan dat je dat wel lukt. Succes ermee! Hey, ik kan de waterpro.dat niet downloaden, ik moet me inloggen, maar als ik dat gedaan heb, staat dat er weer, maar... kan dit ook met de water editor tool? Wiepie. Reageren
burpicane Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 je hebt een ander programma draaiend dat ook gebruik maakt van gta3.img... gta of moo mapper waarschijnlijk of een 2e img tool Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Loopt hij dan helemaal op het einde vast? Nee, net aan het begin loopt hij vast. wat voor soort fout geeft hij? iets met can't read to the end of the line(zo iets) had ik ook kan is dan is het img bestand naar de maan. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Loopt hij dan helemaal op het einde vast? Nee, net aan het begin loopt hij vast. Dat heb ik ook, in het begin met laden slaat hij opeens vast. En waterpro.dat kan ik niet downloaden vraagt steeds baar wachtwoord en inlognaam , en als je dat ingevoerd hebt vraagt hij het weer opnieuw. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Loopt hij dan helemaal op het einde vast? Nee, net aan het begin loopt hij vast. wat voor soort fout geeft hij? iets met can't read to the end of the line(zo iets) had ik ook kan is dan is het img bestand naar de maan. Hij geeft geen speciale foutmelding, hij loopt vast en dan moet ik op CTRL + ALT + DEL drukken. Een speciale foutmelding zegt hij er niet bij . Reageren
Wiepie Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Loopt hij dan helemaal op het einde vast? Nee, net aan het begin loopt hij vast. wat voor soort fout geeft hij? iets met can't read to the end of the line(zo iets) had ik ook kan is dan is het img bestand naar de maan. Hij geeft geen speciale foutmelding, hij loopt vast en dan moet ik op CTRL + ALT + DEL drukken. Een speciale foutmelding zegt hij er niet bij . Als het IMG bestand naar de maan is, ik load momenteel mijn gestripte gta3.img op voor Rick, die kunnen jullie straks mss ook wel proberen, want mij is het wel gelukt... Wiepie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.