king-eleven Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 weet iemand hoeveel tijdschriften er zijn? waar stopt het ergens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 weet iemand hoeveel tijdschriften er zijn? waar stopt het ergens? Er zijn 106 tijdschriften die je op moet pikken, dus aardig wat. Voor tips verwijs ik je graag door naar de pagina op WikiGTA: *KLIK*. Zoals je ziet is het vooral een kwestie van vaak proberen, en zodra je de route een beetje uit je hoofd kent moet 't wel lukken. Blijven proberen dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Mocht het je zelf niet lukken de route te ontdekken, kijk dan ook eens op YouTube. Daar staan diverse filmpjes waar je ook de gehele route kunt bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Laurrenss Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Ik heb gta3 net vr men ipad gekocht. Nu heb ik len laatste missie gdn ( big'n veiny) maar nu vind ik niets meernop,men map om nr men volgende missie te gaan.. Juist men huis staat erop.. Wat kan ik hier aan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Zoals je kunt zien op het missieoverzicht, is Big 'n' Veiny een missie die niet bij de verhaallijn hoort. Ga na welke missies je verder al gedaan hebt, kijk dan welke missie de volgende is, en ga naar de locatie waar die zou moeten beginnen. Het kan voorkomen dat het icoontje niet op je map staat, maar dat de missie wel start als je op de juiste plek bent aangekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.