MaxVito Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Hallo, Misschien een heel stomme vraag maar oke Hoe draai ik een foto in photoshop CS4? Ik heb ergens gelezen met CTRL maar met welke tool moet ik gebruiken. Mvg, Max Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Selecteer de Move Tool (of druk op V), vink in de balk bovenaan Show Transform Controls aan. Selecteer een layer, je zal hier nu een stippellijn rond zien, als je buiten de stippellijn gaat zal je een gebogen pijl zien, waarmee je de afbeelding kan laten draaien. Hiermee kan je uiteraard ook de afbeelding verplaatsen, vergroten/verkleinen/... Succes! Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Verplaatst naar de Graphics fora. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Of, wat ik fijner vind werken, is de layer selecteren en vervolgens de sneltoets CTRL + T gebruiken. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Via Image > Image Rotation draai je het hele document i.p.v. een enkele layer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.