ikt Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Geplaatst: 17 juni 2011 Hallo. De MFT van mijn USb stick is corrupt. Hoe fix ik dit? Formatteren is geen optie want ik heb er belangrijke bestanden op staan. (Ja, ik weet het van dubbele backups etc, dus format is geen optie) Ik heb al met TestDisk het proberen te repareren, maar het baat niet. Iemand die wel weet hoe ik dit programma moet gebruiken? Als je al kunt zeggen wat er bij de volgende moeten worden ingevuld is het al goed MFT LCN (Nu is het 497955) MFTMIRR LCN (nu is het 21387012988731473 MFT record size (nu is het 1024) Info: 8GB Flash drive (Dane Elec), NTFS geformatteerd. Heel veel dank alvast Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 (bewerkt) Probeer eens in een commandoprompt (Start > Uitvoeren > cmd) dit in te typen, waarbij X de driveletter van de stick is: chkdsk X: /f Windows gaat dan scannen naar fouten op je usb-stick, en die repareren (als ze er zijn). Bewerkt: 20 juni 2011 door Donald F. Duck Reageren
ikt Geplaatst: 20 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Probeer eens in een commandoprompt (Start > Uitvoeren > cmd) dit in te typen, waarbij X de driveletter van de stick is: chkdsk X: /f Windows gaat dan scannen naar fouten op je usb-stick, en die repareren (als ze er zijn). Ja, dat wil dus niet lukken Ik heb toch geformatteerd. Werkt weer als een trein! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.