BiglifeRPG Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Geplaatst: 17 juni 2011 Hoi! Ik heb tshirt.txd uit ImgTool gehaald en daarna de TXD geedit met TXD Workshop maar nu heb ik de picture opnieuw geinpoort en de texture opgeslagen dus nu vervang ik hem opnieuw in player.img en ga ik ingame maar is het tshirt nog steeds wit Ik praat over tshirt.txd dat White Tshirt ingame is. Hulp alstublieft!! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Hoi! Ik heb tshirt.txd uit ImgTool gehaald en daarna de TXD geedit met TXD Workshop maar nu heb ik de picture opnieuw geinpoort en de texture opgeslagen dus nu vervang ik hem opnieuw in player.img en ga ik ingame maar is het tshirt nog steeds wit Ik praat over tshirt.txd dat White Tshirt ingame is. Hulp alstublieft!! Niemand?? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Als je een skin wilt installeren, moet je die niet in IMG zetten Je moet hem in de skin map zetten Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Als je een skin wilt installeren, moet je die niet in IMG zetten Je moet hem in de skin map zetten lol de texture komt uit player.img dus heb ik die aangepast en er terug in gezet maar hij is nog steeds wit Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Heb je toevallig SAMI gebruitkt? Zoja, als je Windows vista/7 hebt worden er mapjes in verborgen mappen aangemaakt met een gta3.img, met backups, als je die verwijderd moet het weer goed zijn. C:\Users\Je naam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Veel geluk, veel weten niet van dit probleem, dus probeer ook andere mensen te helpen die dit hebben Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 ow... gaat dit over SA? ......... Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 ow... gaat dit over SA? ......... Maakt niet uit snap je probleem wel, er staat nooit duidelijk bij of t nou SA of GTA III of wattanook is. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Heb je toevallig SAMI gebruitkt? Zoja, als je Windows vista/7 hebt worden er mapjes in verborgen mappen aangemaakt met een gta3.img, met backups, als je die verwijderd moet het weer goed zijn. C:\Users\Je naam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Veel geluk, veel weten niet van dit probleem, dus probeer ook andere mensen te helpen die dit hebben Nope IMG TOOL Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Probeer het opnieuw maar doe bij txdworkshop rechtermuisknop en dan uitvoeren als administrator. Daardoor deed mijn txdworkshop het ook weer (op w7) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.