Jump to content

Texture skin gemaakt voor kleren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

Ik heb tshirt.txd uit ImgTool gehaald en daarna de TXD geedit met TXD Workshop maar nu heb ik de picture opnieuw geinpoort en de texture opgeslagen dus nu vervang ik hem opnieuw in player.img en ga ik ingame maar is het tshirt nog steeds wit :(

Ik praat over tshirt.txd dat White Tshirt ingame is.

Hulp alstublieft!!

Geplaatst:

Hoi!

Ik heb tshirt.txd uit ImgTool gehaald en daarna de TXD geedit met TXD Workshop maar nu heb ik de picture opnieuw geinpoort en de texture opgeslagen dus nu vervang ik hem opnieuw in player.img en ga ik ingame maar is het tshirt nog steeds wit :(

Ik praat over tshirt.txd dat White Tshirt ingame is.

Hulp alstublieft!!

Niemand?? :(

Geplaatst:

Als je een skin wilt installeren, moet je die niet in IMG zetten :puh:

Je moet hem in de skin map zetten

Geplaatst:

Als je een skin wilt installeren, moet je die niet in IMG zetten :puh:

Je moet hem in de skin map zetten

lol :puh: de texture komt uit player.img dus heb ik die aangepast en er terug in gezet maar hij is nog steeds wit :(

Geplaatst:

Heb je toevallig SAMI gebruitkt?

Zoja, als je Windows vista/7 hebt worden er mapjes in verborgen mappen aangemaakt met een gta3.img, met backups, als je die verwijderd moet het weer goed zijn.

C:\Users\Je naam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Veel geluk, veel weten niet van dit probleem, dus probeer ook andere mensen te helpen die dit hebben :puh:

Geplaatst:

ow... gaat dit over SA? :7.........

Maakt niet uit :puh: snap je probleem wel, er staat nooit duidelijk bij of t nou SA of GTA III of wattanook is.

Geplaatst:

Heb je toevallig SAMI gebruitkt?

Zoja, als je Windows vista/7 hebt worden er mapjes in verborgen mappen aangemaakt met een gta3.img, met backups, als je die verwijderd moet het weer goed zijn.

C:\Users\Je naam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Veel geluk, veel weten niet van dit probleem, dus probeer ook andere mensen te helpen die dit hebben :puh:

Nope IMG TOOL

Geplaatst:

Probeer het opnieuw maar doe bij txdworkshop rechtermuisknop en dan uitvoeren als administrator.

Daardoor deed mijn txdworkshop het ook weer (op w7)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...