Jump to content

Nieuwe PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben van plan deze pc te kopen maar is die goed genoeg om call of duty black ops , GTA IV etc op high te spelen??

Alvast Bedankt!!

Geplaatst: (bewerkt)

Kan jij een goede voor me samen stellen dan?

Ik heb er zelf een samen gesteld is die goed??

Klik Hier

Bewerkt: door BiglifeRPG

Klik Hier

De link werkt niet omdat alternate geen directe link heeft naar de winkelmand.

Wat je kan doen:

• van de samenstellen een 'print screen' maken en hier plaatsen
  • bij de samenstelling op 'verzenden' klikken, naar je eigen email adres sturen, de url van de link in die mail kopiëren en hier plaatsen

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Klik Hier

De link werkt niet omdat alternate geen directe link heeft naar de winkelmand.

Wat je kan doen:

• van de samenstellen een 'print screen' maken en hier plaatsen
  • bij de samenstelling op 'verzenden' klikken, naar je eigen email adres sturen, de url van de link in die mail kopiëren en hier plaatsen

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Aangepast.

Geplaatst:

Op deze kan je ook op high spelen :dans:

1308369910-390.png

Anders maak even een lijstje wat je nodig hebt in je pc ?

Geplaatst:

Op deze kan je ook op high spelen :dans:

1308369910-390.png

Anders maak even een lijstje wat je nodig hebt in je pc ?

Zoiezo in sata kabel over :) maar voor derest zolang ik er maar gta iv / cod black ops etc op kan spelen is het goed :)

Geplaatst:

Makkelijk, ik heb dezelfde pc alleen een Radeon 5850 erin. GTA IV kan hij op high aan :) De rede dat ik een Gigabyte videokaart gekozen hebt is omdat die kaarten 2 fans hebben. Dus de temperatuur is een stuk lager !

En jou samen gestelde pc heeft een controller voor oude harde schijven ? Deze heb je normaal gezien niet nodig :o En ik zie ook een 3.0USB controller. Deze zit er bij mij ook niet bij maar kan je er eventueel nog bijdoen als je echt 3.0 nodig hebt. Want de meeste dingen zijn nog 2.0 en dan heb je er nog niks aan.

Geplaatst:

En jou samen gestelde pc heeft een controller voor oude harde schijven ? Deze heb je normaal gezien niet nodig :o En ik zie ook een 3.0USB controller. Deze zit er bij mij ook niet bij maar kan je er eventueel nog bijdoen als je echt 3.0 nodig hebt. Want de meeste dingen zijn nog 2.0 en dan heb je er nog niks aan.

USB 3.0 is backwards compatible met USB 2.0, dus 3.0 hebben is alleen maar een voordeel naar de toekomst toe.

Geplaatst:

Bij die van 726 euro hoef ik dan niks erbij te doen?? windows 7 etc heb ik toch hier en scherm en toetsenbord dus dat kan?

Bij die van 726 euro hoef ik dan niks erbij te doen?? windows 7 etc heb ik toch hier en scherm en toetsenbord dus dat kan?

Ik jou samenstellingen zat wel win7. Dus ik weet niet waarom je die toe gevoegd had als je die nog had liggen. :bonk:

En ja, dat kan.

EDIT: ZORG ervoor dat die windows 7 van je 64 bits is. Anders kan je maar 3,5GB van je 4GB RAM gebruiken !

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Ik jou samenstellingen zat wel win7. Dus ik weet niet waarom je die toe gevoegd had als je die nog had liggen. :bonk:

En ja, dat kan.

EDIT: ZORG ervoor dat die windows 7 van je 64 bits is. Anders kan je maar 3,5GB van je 4GB RAM gebruiken !

Dat weet ik :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...