GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Beste leden, Ik wil misschien over een tijdje een PSP kopen, maar zijn de stories aanraders?? supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Stories zijn wel leuk ja Ik zal ze kopen als ik jou was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Helemaal een PSP kopen om de Stories te spelen zou ik nu ook persoonlijk niet doen. Ze zijn wel leuk maar het zal je uiteindelijk wel wat geld kosten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 ik wil geen PSP kopen voor alleen de stories hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Kope dan jonguh! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Zullen de stories ook op de PS Vita werken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 (bewerkt) Je kunt er geen UMD's meer op afspelen als ik het goed heb begrepen, dus dan moet je wel de PlayStation Store versie 'halen'. (Mits die er is, overigens.) Bewerkt: 18 juni 2011 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2011 Die zijn er dus geen probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2011 Als je de PS Vita gaat nemen dan gebruik je en flash kaart. Alle overig UMD disk werken niet meer. PSP kan je al halen voor een goed bedrag van €100.00 tot €157,00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2011 Ik zou wachten voor de Playstation Vita. Alle PSP games die online op de playstation store staan (Inclusief GTA: LCS, VCS en Chinatown wars) zullen gewoon gedownload kunnen woorden naar de vita, en zullen meteen een grafische boost krijgen en mogelijk ook betere besturing. Of als je ergens goedkoop een PSP op de kop kan tikken, dan moet je die nemen. Maar dan wel de stories via de playstation store kopen/downloaden. Omdat ze dan later nog over te plaatsen zijn naar de Vita. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2011 Ik zou wachten voor de Playstation Vita. Alle PSP games die online op de playstation store staan (Inclusief GTA: LCS, VCS en Chinatown wars) zullen gewoon gedownload kunnen woorden naar de vita, en zullen meteen een grafische boost krijgen en mogelijk ook betere besturing. Of als je ergens goedkoop een PSP op de kop kan tikken, dan moet je die nemen. Maar dan wel de stories via de playstation store kopen/downloaden. Omdat ze dan later nog over te plaatsen zijn naar de Vita. Dat klopt ook ja. Zelf hb ik een goedkope PSP in de aanbieding. Met Oplader en kabel om je pc met je PSP te verbinden(kan ook gebruikt worden om om te laden).. >>> Door Jowx: Gaarne geen links posten voor eigen gewin.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.