Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 En wat bedoel je met verfrissing? De graphics? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 Het 'decor' is zegmaar een beetje veranderd. Je zal het vanzelf wel zien als je het speelt. Of kijk mischien wat filmpjes op YouTube, mischien staat daar wat tussen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 Dus het publiek enzo ziet er beter uit? Los van de graphics. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 En 1 van die vijf nieuwe tracks is natuurlijk de TopGear test track! Ik ga hem morgen halen, was vandaag net te laat omdat ik dacht dat de winkel een uur langer open was. >.> Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 Heb je ook Forza 3? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 Ja, en Forza 2. Ik heb ze allebei kapot gespeeld, top games zijn het. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2011 Er is ook een awesome dingetje toegevoegd namelijk het auto-voetbal. Je zit op een groot veld, één bal, 6 of 7 auto's per team(was iig wel toen ik het speelde) en dan gewoon proberen scoren. Heb meteen 2x gescoord Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2011 Is dat multiplayer only of kan je ook tegen bots? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Dat weet ik eigenlijk niet. Heb het slechts een keer gedaan en dat was in multiplayer ;p Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik heb hem nu gehaald en heb 2 disks, een install disk en een play disk. Nu ben ik meteen met de play disk begonnen omdat hij bij Forza 3 dan meteen vroeg of ik de install disk erin wilde doen maar bij Forza 4 word dat nergens gevraagd en gaat hij meteen door naar het spel en ook als ik de install disk erin doet zegt hij alleen: Please insert the Play Disk. En verder doet hij niks. Hoe moet ik de install disk instaleren? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik heb hem nu gehaald en heb 2 disks, een install disk en een play disk. Nu ben ik meteen met de play disk begonnen omdat hij bij Forza 3 dan meteen vroeg of ik de install disk erin wilde doen maar bij Forza 4 word dat nergens gevraagd en gaat hij meteen door naar het spel en ook als ik de install disk erin doet zegt hij alleen: Please insert the Play Disk. En verder doet hij niks. Hoe moet ik de install disk instaleren? Ergens in het optie menu zal wel ergens install optie staan lijkt mij. De DLC disk van Forza 3 moest ik ook eerst in het optie menu aanzetten en dan de install disk erin en kon ik hem installeren. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik heb hem nu gehaald en heb 2 disks, een install disk en een play disk. Nu ben ik meteen met de play disk begonnen omdat hij bij Forza 3 dan meteen vroeg of ik de install disk erin wilde doen maar bij Forza 4 word dat nergens gevraagd en gaat hij meteen door naar het spel en ook als ik de install disk erin doet zegt hij alleen: Please insert the Play Disk. En verder doet hij niks. Hoe moet ik de install disk instaleren? Ga naar 'Buy Cars' en je gaat zien dat er bij bijv. Ferrari er een aantal locked zijn. Dan krijg je een melding dat die op Disc 2 staan, dan wordt er gevraagd om Disc 2 er in te steken en zo verder.. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Heb net die track pack gedownload en het blijkt dat auto voetbal alleen voor multiplayer is . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Maar is je auto niet total loss als je twee minuten gaat "voetballen"? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Hij is wel helemaal genaaid maar je kan nog steeds rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.