Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Maar is je auto niet total loss als je twee minuten gaat "voetballen"? Ligt eraan op welke stand je schade heb staan. Als je hem op Simulatie heb staan wel ja . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Dat lijkt me een hele leuke toevoeging, het is vast de enige nieuwe naast het gewone racen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Je kan ook bowlen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 (bewerkt) En je hebt ook dat je door poortjes moet rijden. Volgens mij zat dat ook niet in Forza 3. En ik heb een vraagje: Kan je foto's van je telefoon die je met een kabel aan je xbox heb vast gemaakt gebruiken in de paint jobs? Of zijn sommige nou gewoon ZO goed in het maken van paintjobs dat sommige paintjobs gewoon lijken alsof het foto's zijn? Bewerkt: 23 oktober 2011 door BoerDave Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Je kan ook bowlen En hoe gaat dat? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Je rijdt dus op het Top Gear track en er zijn kegels, je hebt gewone kegels, en gouden kegels. Je krijgt een bepaald aantal van punten dat je moet behalen, en als je dat dan behaald win je die 'race'/challenge. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Ok, klinkt in ieder geval ook wel leuk. Maar die kan je vast ook alleen in MP doen? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Nee dat is juist Singeplayer. Reageren
Wooods Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Beetje dood hier, raar want this een volgens mijveel gespeelde game toch? Anyway, de nieuwe DLC van afgelopen dinsdag is kick-ass. Zelf gemaakt via je storefront enz. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ik ben uiteindelijk wel wat teleurgesteld over deze game. Het werd zeer snel saai.. Daarom ligt die nu ook al meer dan een maand in mijn kast. Best jammer Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Forza heeft rally tracks nodig! Reageren
Wooods Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Forza heeft rally tracks nodig! Sommige dingen van GT5 zijn achteraf gezien wel tof en knap, rallytracks zijn gaaf, dat de handling compleet shit is maakt niet uit maar dat het er is. En de night -cyclus enigszins. En de hoeveelheid aan tracks zoals Monza, Monaco, Nurburgring 24H, en dirt en Streets. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Forza heeft rally tracks nodig! Sommige dingen van GT5 zijn achteraf gezien wel tof en knap, rallytracks zijn gaaf, dat de handling compleet shit is maakt niet uit maar dat het er is. En de night -cyclus enigszins. En de hoeveelheid aan tracks zoals Monza, Monaco, Nurburgring 24H, en dirt en Streets. Waar heb je het nou over? Het gaat over Forza 4... En ik heb GT5 ook gespeeld maar vond het een beetje tegenvallen :/ . Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ik blijf 'verliefd' op dit spel door de hoeveelheid auto's en Top Gear extra's. Probleem is dat ik een PS3 heb en ik moet het doen met GT5. Verder niets mis mee, maar ik mis de bovenstaande dingen. Vooral dat je bij een beperkt aantal auto's cockpit view hebt. :| Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Zo geweldig is het niet. Tenzij je echt van het racing-genre houd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.