Jump to content

Verzin & Win ! (Reactietopic)


OscarPownedYou

Recommended Posts

Wat is Verzin&Win?

Het is een competitie waarbij de deelnemers zelf een competitie/event moeten bedenken (zoals een race). Het winnende idee word uitgevoerd en de bedenker krijgt een originele Verzin&Win stamp (voor in je signature) en natuurlijk word zijn/haar naam genoemd bij het event zelf.

Hoe kan ik meedoen?

In dit topic vind je alle overige informatie en kun je ook meedoen.

Wat kun je hier doen?

Hier kun je reageren op de competitie.

Stem op je favoriet!

Ik ben natuurlijk niet de jury! Dat zijn we allemaal! Zodra je kunt stemmen zie je hierboven een peiling. Als deze peiling er staat, kun je niet meer meedoen maar alleen stemmen. Staat de peiling er nog niet, dan kun je niet stemmen maar nog wel meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Uitstellen.

Helaas moeten we eraan geloven: het is erg rustig. Dit heeft niet alleen stilte op de fora tot gevolg, maar dat betekend ook dat er weinig ideeën worden ingestuurd en dat is natuurlijk erg jammer. Nu hebben we allemaal ogen en dat betekend dat iedereen hierboven al heeft gelezen dat deze actie word uitgesteld. Dit uitstel duurt tot na de zomervakantie, want dan zijn veel leden weer terug en kunnen zij ook meedoen. Wanneer het event precies opnieuw start is niet zeker, maar in ieder geval na de zomervakantie.

De exacte reden

Er zijn weinig mensen actief op het forum, want veel mensen zijn dus op vakantie. Dit betekend niet alleen dat er weinig ideeën worden ingestuurd maar ook dat (wanneer het winnende event zal plaatsvinden) er weinig mensen zijn die daadwerkelijk mee kunnen doen. Dus in overleg met Jacky heb ik besloten de actie uit te stellen.

Wat gebeurt er met de ingezonden ideeën?

Deze blijven gewoon staan, net als de reactie's. Het topic word alleen wel vergrendeld en de einddatum is niet meer geldig.

Fijne vakantie!

(zie ook het instuur-topic)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...