Jump to content

Lekker koud!


Kloep

Recommended Posts

Mwah.. De tekst is veel te groot en springt er inderdaad meteen uit. Kleur past daarnaast ook totaal niet bij de signature en daarnaast is de naam van de maker bij zo'n signature totaal niet belangrijk. Ik neem aan dat deze signature niet 'Kloep' heet, maar de maker daarvan wel. Daarnaast vraag ik me af wat dan ding achter de skiër is. Als hij aan het skiën is en er een blok ijs of wat het ook mag zijn vlak achter hem staat ben ik toch wel benieuwd hoe hij daar over heen is gekomen :puh: Dit past ook totaal niet bij de signature, helaas. Achtergrond is overigens erg mooi, maar ik neem aan dat dat een afbeelding was?

@supergtagamer: Right..

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Mwah.. De tekst is veel te groot en springt er inderdaad meteen uit. Kleur past daarnaast ook totaal niet bij de signature en daarnaast is de naam van de maker bij zo'n signature totaal niet belangrijk.

Misschien inderdaad wat te duidelijk, maar de kleur blauw past toch best hier?

Daarnaast vraag ik me af wat dan ding achter de skiër is. Als hij aan het skiën is en er een blok ijs of wat het ook mag zijn vlak achter hem staat ben ik toch wel benieuwd hoe hij daar over heen is gekomen :puh: Dit past ook totaal niet bij de signature, helaas.

Het is een soort baan waarin hij een het snowboarden is. Hij hoeft dus nergens overheen gegaan te zijn, hij staat erin. Hoe past dat verder niet bij de signature? Het onderwerp is winter, je ziet sneeuw op de achtergrond en hij is aan het snowboarden.

Achtergrond is overigens erg mooi, maar ik neem aan dat dat een afbeelding was?

Meerdere afbeeldingen samengevoegd door mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...