PeterEdlin Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Hoi, ik ben net geregistreerd op dit forum. Dit naar aanleiding dat ik een GTA spel te leen kreeg van een vriend... Ik ben erg geintreseerd in de mod-mogelijkheden van g.t.a. Ik heb wel wat mod ervaring met andere spellen: Trucksimulator,farmingsimulator,ARMAII,Rigs of Rods... Momenteel heb ik niet zo'n goede video kaard omdat de bliksem is ingeslagen, en dus speel ik nu GTA III. Graag zou ik een beetje hulp willen in het modden van GTA III. Wat ik kan: -c+,basic programeren -luna scripten -Met Blender 3d modellen maken Vriendelijke groet, Peteredlin Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Altijd leuk, een nieuw lid. Hier vind je de algemene modding sectie, hier specifiek dat van het III-era (GTA III, Vice City en San Andreas) en hier de download-database met onder meer een GTA III-afdeling, waar anderen hun kunsten hebben gedeponeerd zodat jij ze kan downloaden. Veel plezier ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.