Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb op verschillende dingen "car handling mods" gevonde, waarbij je dingen verandert in het bestandje "handling.cfg". Ik heb bijv. bij een monster een "altijd whelee" handling geplaatst. Maar nu is het probleem, er veranderd niks in-game: Niet in SP, maar ook niet in MP (gaat mij voornamelijk om SP).

Moet je nog iets extra's veranderen om dit te 'activeren', of wat?

~Wesley

Edit: Dit gaat om gta:sa

Bewerkt: door Wesley211
Geplaatst:

Niemand die een antwoord weet?

Voor de duidelijkheid, hoe doe ik de 'mod':

Sluit Gta:SA af

Ik ga naar C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg

Ik zoek "Monster" met ctrl+f

Ik kopieër de lijn uit het bestandje dat ik gedownload heb

Verwijder de lijn van C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg

Plaats de nieuwe lijn (Ja, er staat MONSTER voor)

Start Gta:SA op

Pak een monster

Begin te rijden

Geen whelee

Geplaatst:

Soms slaat die niks op; sla dan handling.cfg op , op je bureaublad. Sluit notepad af, en sleep hem naar de ../data map, vervang daar je handling.cfg.

Succes :bier:

Geplaatst:

Soms slaat die niks op; sla dan handling.cfg op , op je bureaublad. Sluit notepad af, en sleep hem naar de ../data map, vervang daar je handling.cfg.

Succes :bier:

Werkt ook niet :|

Geplaatst:

Het is met elke auto, niet alleen met ene monster. Heb bijv ook bij een infernus geprobeerd: zelfde probleem

Geplaatst:
50400 100000 2.0 0 -0.3 -0.3 -1 9.75 6.85 0.1 5 500.0 200 10.0 R P 41.0 0.51 0 30.0 1.2 0.13 0.0 0.45 -0.6 0.6 0.4 0.17 0 95000 40002004 C08401 1 1 1 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...