Zombiespeed Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 (bewerkt) Hallo, ik ben op zoek naar een goede koptelefoon met goed geluid en bass. Ik ben deze : Philips SBCHP 400 gevonden voor in totaal 15 euro (met verzendkosten) Heeft iemand ervaring met deze? Bij de Dixons zijn trouwens ook zeer goede reviews : Bij de Dixons Ik denk haast wel dat ik deze ga kopen. Alvast bedankt Mvg, Zombiespeed Bewerkt: 19 juni 2011 door Zombiespeed Reageren
Hayte Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Met 15 euro zal het geluid vrijwel altijd rommel zijn. Als je maar geen flut merk zoals Trust neemt komt het wel goed. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Met 15 euro zal het geluid vrijwel altijd rommel zijn. Als je maar geen flut merk zoals Trust neemt komt het wel goed. Ok, maar het waren allemaal goede recensies dat het geluid perfect is en de bass duidelijk aanwezig is. Dus ik denk dat ik m vanavond ga bestellen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 (bewerkt) Is ie voor thuis of onderweg? Anders kun je voor het dubbele al kijken voor een Sennheiser, ik garandeer je dat het geluid hemels is en dat voor drie tientjes en een knaak bij Bol.com. Kijk naar de Sennheiser HD201 of HD202. Ik heb ervaring met beide koptelefoons en ze geven een prachtig geluid. Zelf raad ik nog een andere aan maar dan kom je buiten het gedeelte van "budget" met een hemels geluid. Als je me echt een budget geeft + doel (onderweg/thuis/gaming/muziek) dan kan ik iets opzoeken. Want onderweg een kabel van 3m is weer niks he Dus budget + doel en dan zal ik nog eens het internet afstruinen. Maar zoals Hayte ook al zegt, zolang je van Trust af blijft komt het allemaal goed. En ook Skullcandy btw, overpriced en overrated. Heb ervaringen dat ze snel kapot gaan, of nouja bij mijn zus gingen ze snel kapot met volume steeds op 400% dus ja... Maar probeer vooral bij Trust weg te blijven Bewerkt: 20 juni 2011 door Zamg0d1 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 (bewerkt) Is ie voor thuis of onderweg? Anders kun je voor het dubbele al kijken voor een Sennheiser, ik garandeer je dat het geluid hemels is en dat voor drie tientjes en een knaak bij Bol.com. Kijk naar de Sennheiser HD201 of HD202. Ik heb ervaring met beide koptelefoons en ze geven een prachtig geluid. Zelf raad ik nog een andere aan maar dan kom je buiten het gedeelte van "budget" met een hemels geluid. Als je me echt een budget geeft + doel (onderweg/thuis/gaming/muziek) dan kan ik iets opzoeken. Want onderweg een kabel van 3m is weer niks he Dus budget + doel en dan zal ik nog eens het internet afstruinen. Maar zoals Hayte ook al zegt, zolang je van Trust af blijft komt het allemaal goed. En ook Skullcandy btw, overpriced en overrated. Heb ervaringen dat ze snel kapot gaan, of nouja bij mijn zus gingen ze snel kapot met volume steeds op 400% dus ja... Maar probeer vooral bij Trust weg te blijven Ik ga denk ik niet de Sennheiser 201 HD kopen, qua reviews heb ik ook gehoort dat je wat minder van de bass enzo kan horen. De koptelefoon word waarschijnlijk het meest thuis gebruikt. Maar ik ga denk ik toch de Philips kopen. Edit : Bestelt. Er mag een slotje op Bewerkt: 20 juni 2011 door Zombiespeed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.