Jump to content

vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil een goede game pc kopen maar hoe zit dat dan met een beeldscherm moet ik dan ook een heele goede beeldscherm kopen ik heb echt 0,1% evaring op dit gebied dus zou iemand het een beetje kunnen uitleggen ofzo:P

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Het kan eigenlijk best veel uitmaken, je moet vooral kijken naar de resolutie, schermgrootte (aantal inch) en de aansluiting, eventueel nog de reactiesnelheid.

Geplaatst:

http://gamepc.nl/game-pc is dit een beetje redelijke game pc en wat voor spellen zou ik daar nu mee kunnen spelen ik zit dan te denken aan left 4 dead 2 en gta 4 over het beeldscherm maak ik me geen zorgen.

Niemand die weet of ik er goeden games op kan speelen?

wand ik snap er echt geen bliksem van hoe ik dat moet zien.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop en heb een dagje geduld. :)<<<

Geplaatst:

Niemand die weet of ik er goeden games op kan speelen?

wand ik snap er echt geen bliksem van hoe ik dat moet zien.

De Processor van die PC is wel snel ja, maar van die videokaart heb ik zelf nog niet zo veel gehoord. Volgens mij is die videokaart een midrange kaart, maar dan wel bovenin de midrange..

En als je echt wil gaan gamen, zou ik wel een Scherm kopen met een hoge resolutie (Bijvoorbeeld Full HD (1920x1080)), maar hoe hoger de resolutie, hoe betere videokaart je nodig hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de reacties ik heb een tv beeldscherm Aquos sharp LED tv die 1080 p ondersteunt via HDMI kabel wand ik heb er een ps3 op aangesloten en hij kan ook op pc's maar nu vraag ik me af word dat vanzelf afgestelt of moet je dat zelf doen? nog maals bedankt voor de reacties :)

Bewerkt: door arjan123nl

Bedankt voor de reacties ik heb een tv beeldscherm Aquos sharp LED tv die 1080 p ondersteunt via HDMI kabel wand ik heb er een ps3 op aangesloten en hij kan ook op pc's maar nu vraag ik me af word dat vanzelf afgestelt of moet je dat zelf doen? nog maals bedankt voor de reacties :)

Als je de kabel gewoon in je PC en in je TV drukt, zal je hoogstwaarschijnlijk gewoon zelf beeld krijgen, soms staat de resolutie niet helemaal goed, maar dat kan je makkelijk aanpassen door Start -> Configuratiescherm -> beeldscherm -> resolutie aanpassen te kiezen.

En ja, je kan er de nieuwste spellen mee spelen, maar sommigen zullen toch op medium/low gespeeld moeten worden.

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

Oke harstikke bedankt ik kan daar wel mee leven ps3 heeft ook niet echt super graphics.

Geplaatst:

Met die set up zal je makkelijk GTA IV op Medium kunnen spelen, waarschijnlijk zelfs High. Reken dat ook maar voor de meeste spellen.

Maar wat is je budget? Dan kunnen we wellicht wel een beter systeem voor je samenstellen.

Met die set up zal je makkelijk GTA IV op Medium kunnen spelen, waarschijnlijk zelfs High. Reken dat ook maar voor de meeste spellen.

Maar wat is je budget? Dan kunnen we wellicht wel een beter systeem voor je samenstellen.

tussen de 700 en 800 euro maar het liefst niet meer dan 700 bedankt voor het helpen :)

Bewerkt: door arjan123nl
Geplaatst:

tussen de 700 en 800 euro maar het liefst niet meer dan 700 bedankt voor het helpen :)

Bumpje:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...