Davedavy Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Ik heb jarenlang een prepaid mobiel gehad, sinds kort eentje met een abonnement. Vroeger kocht ik veel dingen met de telefoon d.m.v bellen, dat werd afgeschreven van me prepaid tegoed. Hoe werkt dit met een abonnement? Krijg ik die kosten er dan extra bij? Of word dat gewoon van me minuten afgetrokken? Reageren
Hayte Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Die kosten krijg je er dan gewoon extra bij op het einde van de maand. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Evenals al die sms'servicen, betaal je 3 euro voor een smsje naar bijvoorbeeld de IFWA, dan krijg je een telefoonrekening die (normaal gezien) 3 euro duurder is. Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Bedankt voor de hulp, dat is dan wel weer jammer aangezief me ouders dan de rekening krijgen Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.