Jump to content

Zit echt helemaal vast! Na missie pest control


Ceet

Recommended Posts

Hooi mede gta gamers..

ik heb een vraag.. Na dat ik de missie pest control heb gedaan heb ik geen telefoontje meer gekregen van iemand waar ik verder kan gaan met de missie. Ook zie ik alleen mijn huis en kledingzaken ect... ik had op youtube gezien dat de volgende missie that special one heet?.... maar dat vind ik juist raar!

wie o wie kan me helpen?

Bewerkt: door Ceet
Link to comment
Delen op andere websites

Hooi mede gta gamers..

ik heb een vraag.. Na dat ik de missie pest control heb gedaan heb ik geen telefoontje meer gekregen van iemand waar ik verder kan gaan met de missie. Maar zodra ik bijv een klein mini spelletje wil spelen zeg tie dat ik dat niet kan omdat ik op missie ben ( dit was wel een soort chil sessie met packie @ stripclub)... maar dat vind ik juist raar!

wie o wie kan me helpen?

bedoel dan na het eerste deel? of heb je Ray al vermoord?

Link to comment
Delen op andere websites

Hooi mede gta gamers..

ik heb een vraag.. Na dat ik de missie pest control heb gedaan heb ik geen telefoontje meer gekregen van iemand waar ik verder kan gaan met de missie. Maar zodra ik bijv een klein mini spelletje wil spelen zeg tie dat ik dat niet kan omdat ik op missie ben ( dit was wel een soort chil sessie met packie @ stripclub)... maar dat vind ik juist raar!

wie o wie kan me helpen?

bedoel dan na het eerste deel? of heb je Ray al vermoord?

Dat is die ouwe toch?.. volgens mij heb ik hem nog niet vermoord...

doordat ik dus zo vast zat heb ik even een tijdje geen GTA gespeelt.. ik weet alleen nog dat ik 2 auto's moest volgen en die een gegeven moment ook moest vermoorden

Ik heb net zitten kijken in me telefoon of ik een ray ken maar deze staat er niet meer tussen :)

Bewerkt: door Ceet
Link to comment
Delen op andere websites

Hooi mede gta gamers..

ik heb een vraag.. Na dat ik de missie pest control heb gedaan heb ik geen telefoontje meer gekregen van iemand waar ik verder kan gaan met de missie. Maar zodra ik bijv een klein mini spelletje wil spelen zeg tie dat ik dat niet kan omdat ik op missie ben ( dit was wel een soort chil sessie met packie @ stripclub)... maar dat vind ik juist raar!

wie o wie kan me helpen?

bedoel dan na het eerste deel? of heb je Ray al vermoord?

Dat is die ouwe toch?.. volgens mij heb ik hem nog niet vermoord...

doordat ik dus zo vast zat heb ik even een tijdje geen GTA gespeelt.. ik weet alleen nog dat ik 2 auto's moest volgen en die een gegeven moment ook moest vermoorden

Ik heb net zitten kijken in me telefoon of ik een ray ken maar deze staat er niet meer tussen :)

dan heb je hem inderdaad vermoord.

maar ik denk dat je het beste gewoon dood moet gaan? ik denk dat je je pc/ps3/xbox uit hebt gezet dus probeer het nu nog een keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hooi mede gta gamers..

ik heb een vraag.. Na dat ik de missie pest control heb gedaan heb ik geen telefoontje meer gekregen van iemand waar ik verder kan gaan met de missie. Maar zodra ik bijv een klein mini spelletje wil spelen zeg tie dat ik dat niet kan omdat ik op missie ben ( dit was wel een soort chil sessie met packie @ stripclub)... maar dat vind ik juist raar!

wie o wie kan me helpen?

bedoel dan na het eerste deel? of heb je Ray al vermoord?

Dat is die ouwe toch?.. volgens mij heb ik hem nog niet vermoord...

doordat ik dus zo vast zat heb ik even een tijdje geen GTA gespeelt.. ik weet alleen nog dat ik 2 auto's moest volgen en die een gegeven moment ook moest vermoorden

Ik heb net zitten kijken in me telefoon of ik een ray ken maar deze staat er niet meer tussen :)

dan heb je hem inderdaad vermoord.

maar ik denk dat je het beste gewoon dood moet gaan? ik denk dat je je pc/ps3/xbox uit hebt gezet dus probeer het nu nog een keer.

dus als ik weer dood ga.. dan krijg k een telefoontje?...

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is wel.

of start gewoon je pc/xbox/ps3 opnieuw op.

want als er staat dat je bezig bent met een missie, dan moet je gewoon doodgaan en de missie opnieuw doen.

of je hebt geluk en dan heb je hem gedaan en kan je gewoon verder.

zeg maar als het is gelukt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...