ikt Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Hallo.Ik heb hier een oude webcam van ongeveer uit 2004. Hij is van Sweex en die hebben geen nieuwe Vista/7 drivers voor de webcam. Ik heb nog wel de originele installatie-CD, maar Windows 7 wil de drivers niet pakken. De naam van de webcam zoals die op het CD'tje staat: WEBCAM USB 300K PIXELS up to 25 FRAMES Lekker nuttige informatie dus. De drivers op Sweex' website willen ook al niet installeren. (Ik heb beide datums geprobeerd, maar niets wilt goed installeren). Het installatieprogramma op de CD zelf faalt met het installeren van de correcte drivers. Handmatig een van de setups starten pakt ook al niet goed uit. Via apparaatbeheer kiezen wil ook niet lukken. Is er een manier om XP drivers toch te kunnen installeren op Windows 7? Ik ben er al een stukje verder op gekomen, een inf bestand is niet goed aangepast aan wat Windows 7 denkt te weten over het apparaat. Waar precies zou ik het moeten bewerken? Bij Description heb ik al aangepast naar wat Windows 7 ziet in apparaatbeheer, maar het werkt niet als je in systeembeheer de drivers handmatig wilt selecteren. Waarom kan Windows niet gewoon drivers installeren zonder eerst vanalles te hoeven matchen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Dus je hebt via Apparaatbeheer naar Drivers zoeken en dan de map met de drivers op CD selecteren al geprobeerd? Reageren
ikt Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Dus je hebt via Apparaatbeheer naar Drivers zoeken en dan de map met de drivers op CD selecteren al geprobeerd? Ja. Nu moet het inf bestand bewerkt worden zodat domkop Windows de drivers gaat zien als de goede drivers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.