Jump to content

Kabel voor zender nodig voor Ps3?


Remco124

Recommended Posts

Ik kon deze vraag niet vinden in andere forums en/of deze.

Ik wil zegmaar dus een Ps3 boven in mijn kamer en een TV'tje kopen. Heb je dan zo'n kabel nodig voor zenders?

Die kabel die in de TV zit, en verbonden is met zo'n blokje wat aan de muur hangt? Alvast Bedankt! Want ik wil heel graag ook Online spelen.

Bewerkt: door Remco124
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf geen ps3.

Maar zover ik weet heb je geen Kabeltje nodig die je met de kabelverbinding van je Tv moet leggen.

Om online te kunnen spelen moet je een draadloze netwerkverbinding hebben zoals wi-fi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf geen ps3.

Maar zover ik weet heb je geen Kabeltje nodig die je met de kabelverbinding van je Tv moet leggen.

Om online te kunnen spelen moet je een draadloze netwerkverbinding hebben zoals wi-fi.

Ok, dankjewel! :) En ik wist wel dat je Wi-fi moet hebben.
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien even handig om de volgende vragen te beantwoorden, zodat iedereen weet over welke kabels hij het heeft. "Kabel" is nog altijd een breed begrip, zeker bij een niet al te duidelijke openingspost.

Wil je tv-zenders kunnen bekijken met je tv? Zo ja, heb je een kabelaansluiting (voor een coax-kabel) op je kamer?

Heb je draadloos internet? Zo ja, dan zou je draadloos online kunnen spelen door je PS3 draadloos met je router te laten verbinden. Zo nee, dan moet je even kijken of je een ethernetkabel hebt waarmee je je PS3 met je router kan verbinden.

Tevens heb je natuurlijk nog de kabel om je PS3 op je tv aan te sluiten. Ik neem aan dat je die al hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien even handig om de volgende vragen te beantwoorden, zodat iedereen weet over welke kabels hij het heeft. "Kabel" is nog altijd een breed begrip, zeker bij een niet al te duidelijke openingspost.

Wil je tv-zenders kunnen bekijken met je tv? Zo ja, heb je een kabelaansluiting (voor een coax-kabel) op je kamer?

Heb je draadloos internet? Zo ja, dan zou je draadloos online kunnen spelen door je PS3 draadloos met je router te laten verbinden. Zo nee, dan moet je even kijken of je een ethernetkabel hebt waarmee je je PS3 met je router kan verbinden.

Tevens heb je natuurlijk nog de kabel om je PS3 op je tv aan te sluiten. Ik neem aan dat je die al hebt. :)

Sorry voor het laate antwoord. :puh:

Maare, de kabel die van de Ps3 en de tv moet, heb ik niet. Krijg ik denk ik als het goed is bij mn nieuwe tv'tje.

En weet je dan waar je zo'n kabeltje kan kopen, die van de Ps3 moet, in de router?

Thnx!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor het laate antwoord. :puh:

Maare, de kabel die van de Ps3 en de tv moet, heb ik niet. Krijg ik denk ik als het goed is bij mn nieuwe tv'tje.

En weet je dan waar je zo'n kabeltje kan kopen, die van de Ps3 moet, in de router?

Thnx!

De tv-ps3 kabel zit normaal gesproken niet bij een televisie. Je kunt de kabels die bij de PS3 geleverd zijn gebruiken, maar voor betere kwaliteit koop je zelf een HDMI kabel.

PS3 in de router is gewoon een ethernet kabel. Stap even naar de lokale elektraboer of een MediaMarkt achtige winkels (hoewel ze daar vaak duurder en niet op maat te krijgen zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...