520860 Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Hallo iedereen, ik ben van plan om een groot Vehicle Pack te gaan maken waarin de meeste voertuigen vervangen zullen worden met mods. Ik heb al een hele lijst gemaakt van de mods die ik wil gebruiken maar één vraag rust mij nog: hoe zet je alle mods in één bestandje en hoe maak je er een simpele setup bij die de voertuigen in het spel zet? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Hallo iedereen, ik ben van plan om een groot Vehicle Pack te gaan maken waarin de meeste voertuigen vervangen zullen worden met mods. Ik heb al een hele lijst gemaakt van de mods die ik wil gebruiken maar één vraag rust mij nog: hoe zet je alle mods in één bestandje en hoe maak je er een simpele setup bij die de voertuigen in het spel zet? Je kan alle bestanden in een WinRar bestand zetten, hoe je een installer maakt weet ik zelf niet, dat moet volgens mij met C++ Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 (bewerkt) Hallo iedereen, Hey Hallo iedereen, ik ben van plan om een groot Vehicle Pack te gaan maken waarin de meeste voertuigen vervangen zullen worden met mods. Ik heb al een hele lijst gemaakt van de mods die ik wil gebruiken Ok leuk maar je vraagt toch wel de toestemming aan de makers van die mods hoop ik? hoe zet je alle mods in één bestandje In een .zip of .rar archive. en hoe maak je er een simpele setup bij die de voertuigen in het spel zet? Programmeren in bv VB, C# of C++... Bewerkt: 22 juni 2011 door Megadreams Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.