Jump to content

Kan mijn pc de nieuwere games aan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Vooral niet doen, voor 80 euro heb je een grafische kaart die echt niet past bij zo'n krachtige processor. Wat is je maximale budget? Dan zoeken wij een goede voor je uit

maximale budget ligt toch rond de 100, 150 euro op dit moment over paar maanden kan dit al 250, 300 zijn:) ik ben trouwens deze tegen gekomen Klik is dit niet wat? dat is trouwens die van 80 euro waar ik het over had ;)

In ieder geval alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik zou dan toch echt die paar maanden wachten. Een grafische kaart kan zoveel verschil uitmaken, daar wil je echt niet op besparen.

Geplaatst:

Al met al weten we nog steeds niet of hij wel of geen losse videokaart heeft. Maak je pc eens open en kijk of er een kaart op t mobo zit. Zo ja, kijk even welke het is.

Geplaatst:

Eigenlijk maakt het niet uit welke kaart er op zijn mobo zi, een onboard kaart gaat nooit de nieuwere games aankunnen.

Geplaatst:

Hij kan ons beter even zeggen wat er volgens de doos in zijn pc hoort te zitten voor hij garantie dingen gaat lopen open breken om zijn kast open te maken. Wanneer hij die garantie zegels openmaakt is hij namelijk genaaid.

@Tony; ja maar als hij in de kast een super awesome videokaart heeft zitten is er dus iets kapot mee en kunnen we hem dus helpen met het fixen van die graka zodat hij helemaal geen nieuwe hoeft te kopen :puh:

Geplaatst:

Vooral niet doen, voor 80 euro heb je een grafische kaart die echt niet past bij zo'n krachtige processor. Wat is je maximale budget? Dan zoeken wij een goede voor je uit

maximale budget ligt toch rond de 100, 150 euro op dit moment over paar maanden kan dit al 250, 300 zijn:) ik ben trouwens deze tegen gekomen Klik is dit niet wat? dat is trouwens die van 80 euro waar ik het over had ;)

In ieder geval alvast bedankt!

Wat Hayte zegt, en vooral niet bij Conrad kopen, je kunt beter bij sites als Alternate of Azerty kijken, die prijzen iets redelijker op dit gebied lijkt mij ook, en daar hebben ze ook echt alles voor PC's. Kortom, veel makkelijker dan Conrad of iets. Sowieso ook beter voor pc componenten.
Geplaatst:

zal 1gb al moeten voldoen aan redelijke spellen?

Je moet niet kijken naar het geheugen van een videokaart, dat deed ik eerst ook maar uiteindelijk gaat het ook om andere dingen. Vertel een budget en laat de mensen hier een goede kaart uitzoeken. Maar vooral doe eerst wat Hayte zei, schroef de kast open en kijk of er nog een externe kaart in zit. Anders moet je terug naar de winkel als deze niet goed is.
Geplaatst:

NEE, de kast NIET open schroeven. Vertel ons eerst maar eens PRECIES welke pc je hebt, en wat er volgens de doos waar je pc in zat in de pc hoort te zitten. Straks heb je een defecte grafische kaart maar kan je hem niet opsturen omdat je de garantie zegels kapot hebt gemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

NEE, de kast NIET open schroeven. Vertel ons eerst maar eens PRECIES welke pc je hebt, en wat er volgens de doos waar je pc in zat in de pc hoort te zitten. Straks heb je een defecte grafische kaart maar kan je hem niet opsturen omdat je de garantie zegels kapot hebt gemaakt.

Ik zal morgen na het werk even op de doos kijken wat erin hoort te zitten:)

er staat alleen op Intel HD Graphics 2000

Bewerkt: door Dj-GTA
Geplaatst:

Edit:

Het is de Intel HD Graphics 2000

Onboard op de CPU Chip.. Kortom, je zal dus een aparte videokaart moeten gaan kopen, want je hebt de processor kracht, maar de onboard chip GPU is troep..

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als ik jou was, had ik een Geforce GTX 460 gekocht.

Kan wel zo ongeveer de nieuwste games aan, op high/very high. Als je echt een monster kaart wilt hebben, neem dan een ATI Radeon HD 6970, kun je wel weer paar jaar mee vooruit.. maar is ook wel duurder :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...