Jump to content

brucies races


whoeveriam0iam14222

Recommended Posts

worden die races moeilijker als je er meer wint? kan me iets herinneren dat ik dat gelezen had maar kan het nergens meer terugvinden.

de races die ik nu steeds doe (nog niet veel gedaan) zijn heel makkelijk zelfs met een blista tegen infernussen.

ik kan met een slechte auto tegen comets na die 3 rondes vreselijk te laat remmen en dan weer terug rijden en dan zit die comet nog niet achter me.

hopenlijk worden de races later wat moeilijker.

Link to comment
Delen op andere websites

De races blijven op een bepaald niveau hangen, de tegenstanders zul je altijd wel met gemak kunnen inhalen. Echter zijn bepaalde wegen per race wel wat lastig, bijvoorbeeld met scherpe bochten of smalle stukjes. Kijk op -deze- pagina voor welk voertuig het handigst is om te gebruiken voor de nogal gevarieerde steden. Succes!

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

De races blijven op een bepaald niveau hangen, de tegenstanders zul je altijd wel met gemak kunnen inhalen. Echter zijn bepaalde wegen per race wel wat lastig, bijvoorbeeld met scherpe bochten of smalle stukjes. Kijk op -deze- pagina voor welk voertuig het handigst is om te gebruiken voor de nogal gevarieerde steden. Succes!

De TS heeft geen probleem met de races, en dat is nou net het probleem. :clown:

De races zijn in het begin poepsimpel inderdaad, maar na een tijdje worden de tegenstanders hun voertuigen beter (in het begin race je tegen gewone wagens maar na een tijdje tegen sportwagens). Hun racekwaliteiten daarentegen worden nooit erg goed volgens mij, ze hebben GTA IV gewoon te gemakkelijk gemaakt, inderdaad..

Link to comment
Delen op andere websites

had de eerste 3 races al tegen comets, super gts en infernussen en ik in zon simpele blista.

jammer dat ze niet moeilijker worden zoals de drug wars van TBoGT die worden wel echt moeilijk na 75

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...