Jump to content

Inbreken.


Tommy-Vercetti

Recommended Posts

Heey.

Ik ben nu in San Fierro en kan zegmaar niet terug naar Los Santos alhoewel ik het inbreken best leuk vind.

Dus waar kan ik het beste inbreken in San Fierro?

Mvg.

Tommy-Vercetti.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu in San Fierro en kan zegmaar niet terug naar Los Santos alhoewel ik het inbreken best leuk vind.

Je kan wel terug naar Los Santos hoor. Het enige wat er veranderd is, is dat in de wijken waar je normaal de Grove Street Families zag lopen, je nu de Ballas tegenkomt. Je hebt dus meer kans om beschoten te worden. Volgens mij kan je de burglary-missies dus nog gewoon in Los Santos doen (Ik moet wel zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb)

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra de cut scene is afgelopen ben je in de Whetstone en kun je niet meer terug naar Los Santos. Althans: je kan wel terug, maar hebt er niets te zoeken en bovendien is iedereen daar je vijandig gezind.

Ik denk dat ze bedoelen dat je er geen nieuwe missies kan starten. Je zal er nog wel missie-gerelateerd komen. Maar de sportschool kan je er bijvoorbeeld nog bezoeken, en uitgaan met Denise is ook nog steeds mogelijk. Ook wapens die je hebt verdiend met het vinden van de tags zijn nog steeds in je oude savehouse in Grove Street te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon naar een wijk gaan met grote huizen, zoals in Vinewood. Daar heb je veel spullen in een grotere ruimte en je hoeft niet steeds een ander huis binnen te lopen voor meer spullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...