Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Heey. Ik ben nu in San Fierro en kan zegmaar niet terug naar Los Santos alhoewel ik het inbreken best leuk vind. Dus waar kan ik het beste inbreken in San Fierro? Mvg. Tommy-Vercetti. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Als je de bus hebt kan je het best in Chinatown inbreken of daar in de buurt wat ik tenminste deed Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Ik ben nu in San Fierro en kan zegmaar niet terug naar Los Santos alhoewel ik het inbreken best leuk vind. Je kan wel terug naar Los Santos hoor. Het enige wat er veranderd is, is dat in de wijken waar je normaal de Grove Street Families zag lopen, je nu de Ballas tegenkomt. Je hebt dus meer kans om beschoten te worden. Volgens mij kan je de burglary-missies dus nog gewoon in Los Santos doen (Ik moet wel zeggen dat ik het nog nooit gedaan heb) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 voor inbreken heb je wel de Black Boxville nodig he? Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Ik zou het eigenlijk ook niet weten of die missies dan nog werken in Los Santos, als ik de wiki mag geloven kan je er niets doen. Ik zal dit nog eens na moeten kijken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Zodra de cut scene is afgelopen ben je in de Whetstone en kun je niet meer terug naar Los Santos. Althans: je kan wel terug, maar hebt er niets te zoeken en bovendien is iedereen daar je vijandig gezind. Ik denk dat ze bedoelen dat je er geen nieuwe missies kan starten. Je zal er nog wel missie-gerelateerd komen. Maar de sportschool kan je er bijvoorbeeld nog bezoeken, en uitgaan met Denise is ook nog steeds mogelijk. Ook wapens die je hebt verdiend met het vinden van de tags zijn nog steeds in je oude savehouse in Grove Street te vinden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Ik ben het ingame gaan nakijken en je kan inderdaad nog steeds de burglary missies doen en met denise uitgaan. Ik raad het wel af omdat je langs alle kanten word aangevallen door ballas etc. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Oke kga ff Chinatown proberen En kben BTW nu in Las Venturas, daar zal ik Prickle Pine ff proberen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Las Venturas is volgens mij wel de beste plaats omdat daar alles zo dicht bij elkaar is. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 Jep. In die duurdere wijken zit je zo aan het maximum spullen dus Las Venturas is 1 van de betere plaatsen om in te breken. Reageren
Faex Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 Zou je mij een Snapmap kunnen geven waar die wijk is / wijken zijn? Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 (bewerkt) Alsjeblieft: Klik Hier Alles wat tussen de bolletjes ligt. EDIT: Te veel coords ofzo, de link werkt niet meer. In feite kan je gewoon in alle wijken inbreken ongeacht waar je begint. Bewerkt: 27 juni 2011 door Megadreams Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Gewoon naar een wijk gaan met grote huizen, zoals in Vinewood. Daar heb je veel spullen in een grotere ruimte en je hoeft niet steeds een ander huis binnen te lopen voor meer spullen. Reageren
Faex Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 (bewerkt) Oh oke, maakt niet uit. Toch bedankt voor het opzoeken. [Edit] @ Jesperkaj: Oke, als ik tijd heb zal ik kijken. Bewerkt: 30 juni 2011 door Faex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.