Synchro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb de clip gezien. Ik vond alleen die Hond leuk :lol: Eminem was ook goed. Alleen die poppen waren heel stom. Het lied is ook goed. Ik vind het lied een 8 waart. En met DaddyPimp ga ik mee.Nieuw zijn stommer. Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ja ik heb het al ff geleden in joepi gelezen.Daar stond songtext in maar met Hillary Duff is het Not Grown. Reageren
boardah Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik vind het wel 1 goed lied ook wel grappig die hond Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hey is een lollig nummer en de clip is wel leuk ookal ben ik fan van em ik vind het niet bepaald zn beste nummer Reageren
Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik denk ook wel dat als iemandand het hoort dat hij het dan leuk vind of niet maar niet ertussenin Reageren
vincent M Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 do you kiss 50cent whith that mouth lol dat stukje vind ik wel grapig Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik vind het ook wel een humor lied. Alleen is het ook weer niet echt een lied die eruit blingt op zijn cd. Maar toch vind ik hem wel vet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.