Jump to content

Ipad 1 16GB ( zonder 3G )


Sjaakswabber

Recommended Posts

Weet iemand mischien een webwinkel of meerdere webwinkels waar ze de Ipad 1 16GB ( zonder 3G ) verkopen? Mediamarkt en dixons verkopen deze versie niet meer, en met google ben ik helaas niet wijzer geworden.

Groeten,

Sjaakswabber

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik niet veel geld wil besteden aan een Ipad, dingen zoals nieuwe kleding en benzine voor in mijn auto gaan voorop. En dan pas de ipad, maar zeg eens. Heb jij wat sites van webwinkels waar ze deze versie verkopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil tussen de iPad 32GB en de iPad 2 32GB bedraagt 155 euro ;)

Ook is het verschil tussen de twee versies niet zo heel erg groot hoor, op dit moment heb je vrij weinig aan een dualcore en ik verwacht niet dat dat in de komende tijd veel gaat veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend van mij heeft ze beide, wij hebben alleen de 1. Ze bevallen beide prima en met de ipad 1 kan je ook nog wel leuke dingen doen. Alleen geen foto'tjes maken, van de snelheid zal je niet echt veel merken.

Leuk speelgoed om een forum te tjekken en een youtube filmpje te kieken, spelletje spelen wil ook wel, maar na 1.5 jaar ligt die in de kast :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...