lauran Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 heey ik heb gta sa op ps2 maar kom nie verder dan dat level dat je van die modelvliegtuigjes moet neerschiete bij de Z wie kan mij helpe of heeft goeie tips dat het wel lukt dank je wel als je reageert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 kijk es in de walktrough van GTA SA op gtagames.nl als het echt niet lukt kan je hem ook overslaan je moet hem wel halen voor de 100% maar niet om naar de andere eilanden te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lauran Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 dat moet want heb nu geen levels meer als ik hem haal krijg ik weer levels erbij want kan wel op het laatste eiland rijden maar nix doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 En als je cheats gebruikt kan je de cheat "slow motion" gebruiken. Anders kan ik maar één ding zeggen: blijven proberen. Je bent zeker niet de enige die met die missie moeilijkheden heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet 1 van die antennes beschermen, zo is het bij mij gelukt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lauran Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 oke dank je wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik had het ook zo gedaan alleen ik hield ze alle drie over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.