.Antonio Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 haloi sorry als hij een beetje groot is want het is een desktop bg Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Heb jij dat robotpakje voor die beer zelf gemaakt?:O Reageren
.Antonio Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Heb jij dat robotpakje voor die beer zelf gemaakt?:O ja zeker duurde best een tijdje xD Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Dit ziet er in elk geval prachtig uit, zou ik het origineel mogen zien? Reageren
.Antonio Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 Dit ziet er in elk geval prachtig uit, zou ik het origineel mogen zien? http://1.bp.blogspot.com/-mB-PmS1GT-A/TV-cazme1II/AAAAAAAACrM/PNNjZzspTmc/s1600/The-best-top-desktop-bears-wallpapers-hd-bear-wallpaper-17.jpg dit is het origineel Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 juni 2011 Rapport Geplaatst: 24 juni 2011 (bewerkt) Dan heb ik hier eigenlijk geen commentaar op, het enige wat ik storend vind is de tekst. EDIT: Ik heb toch nog een klein puntje gevonden, je ziet bij de linkerpoot nog de echte nagels van de beer, terwijl het bij de robotpoot zelf lijk alsof deze lichtelijk gekromd is alsof hij iets vastpakt. EDIT2: Ook zie ik net dat je de linkerachterpoot van het beest heel vreemd hebt weggewerkt, had je daar niet ook iets robot-achtig kunnen stoppen? Bewerkt: 24 juni 2011 door Gta Ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.