Jump to content

Even Apeldoorn Bellen


sakemarinusbooi

Recommended Posts

Ik ben momenteel bezig met opnames voor een commercial van Centraal Beheer Achmea, beter bekend als Even Apeldoorn Bellen, en het lukt me niet om een goede clue te verzinnen. Omdat ik dacht dat er best wel geniale mensen op de forum actief waren, heb ik besloten om dus hier om hulp te vragen. Ik beschijf even globaal hoe het er tot nu toe uitziet:

- Groep overvallers stormen een cafetaria binnen

- Vluchtauto arriveert

- Overvallers komen naar buiten met de buit

- 2 Overvallers springen de auto in, de andere 2 doen ook een poging maar blijven achter op straat

- De vluchtauto rijdt weg

- ... verder zijn we nog niet

Alles wat in het bovenstaande verhaaltje staat, is al opgenomen en kan dus niet gewijzigd worden. Er kunnen nog wel stukjes tussen. Nu was mijn vraag: Kunnen jullie mij misschien helpen met het verzinnen van een soortgelijke 'Even Apeldoorn Bellen' clue?

Alvast bedankt!

EDIT:

Ik heb tot nu toe genoeg vragen over mijn vraag gehad, dus a.u.b. alleen antwoorden op mijn vraag posten :tu:

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat al teveel in op details. Als je al nu zo begint zit je al vast aan het begin en loop je vast of kan je weinig kanten op. Je moet gewoon eerst brainstormen over bijvoorbeeld verschillende ongelukkige acties, daar een keuze uit maken en daar een scene over schrijven. Je maakt het alleen maar moeilijk zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoonweg eerst de clue verzinnen, voordat je ook maar iets anders gaat opnemen. Je kunt wel allerlei scènes klaar hebben, maar het is een beetje kansloos om dan nog 's de eindgrap te moeten verzinnen. Nee, eerst die briljante eindgrap weten, en dan iets erbij bedenken waardoor je daar naartoe kan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat eigenlijk het probleem is, is dat het eerst bedoeld was voor een reclame voor de lotto. Vandaar dat de clue nog niet bedacht was :puh:

Wat wil je eigenlijk precies? Is het een schoolopdracht, of wil je serieus een reclamefilmpje maken, of gewoon voor de lol wat in elkaar knutselen? Want dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Eerst een filmpje verzinnen, dan kijken waar het voor is bedoeld en vervolgens de clue nog moeten bedenken... :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Cheers: Nee hoor daar is dit forum: "Beeld en Geluid" voor, op een ander forum krijgt ie wss de zelfde reacties. Waarom kunnen je die scenes niet schrappen? :7 Gewoon in de prullenbak ermee en andere scenes opnemen :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Cheers: Nee hoor daar is dit forum: "Beeld en Geluid" voor, op een ander forum krijgt ie wss de zelfde reacties. Waarom kunnen je die scenes niet schrappen? :7 Gewoon in de prullenbak ermee en andere scenes opnemen :7

Als dat binnen het budget paste, had ik dat wel gedaan.. Maar dat paste niet binnen het budget dus daarom heb ik dit topic gepost :bier:

Wat eigenlijk het probleem is, is dat het eerst bedoeld was voor een reclame voor de lotto. Vandaar dat de clue nog niet bedacht was :puh:

Wat wil je eigenlijk precies? Is het een schoolopdracht, of wil je serieus een reclamefilmpje maken, of gewoon voor de lol wat in elkaar knutselen? Want dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Eerst een filmpje verzinnen, dan kijken waar het voor is bedoeld en vervolgens de clue nog moeten bedenken... :7

Wat eigenlijk ook een probleem is, is dat ik het niet heb bedacht, maar er wordt wel van me verwacht dat ik het afmaak. In dit geval is schrappen geen optie.

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...gebruik in het vervolg a.u.b. de Edit-knop<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...