Jump to content

Work


1974

Recommended Posts

Ik vind het leuke werkjes, hier heb je vast lang over gedaan? Je hebt alle schaduwen op goed geplaatst, je kan goed zien dat je al veel ervaring hebt met dit soort dingen. Bij je eerste design vraag ik me af waarom dat hoofd zo buiten proporties groot is. :puh: Ook zien de kleur overgangen er een beetje vreemd uit op de neus van je eerste design. De diepte in het eerste design lijkt ook nog niet helemaal te kloppen.

Je tweede design vind ik persoonlijk veel beter geluk dan je eerste, het lijkt net een pagina van een stripboek. Leuk hoe je die krassen er ook echt in hebt verwerkt als en echt strip/cartoon plaatje. Je voorwiel lijkt een stuk meer naar binnen te staan dan je achterwiel, ik weet niet of je diepte probeerde te creëren, maar dat is niet helemaal uitgepakt zoals het zou moeten. Ook leuk hoe je hebt geprobeerd vuil op de onderzijde van de auto te verwerken, maar het ziet er niet helemaal natuurlijk uit, het hoort er niet helemaal thuis.

Ik vind het top om weer eens iets van je te zien!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een bumpje,

Ik snap niet dat je dit kloten kunt noemen. Dit is echt awesome! :tu: Nice gemaakt! Goed gewerkt met schaduw en grappig bloed dat uit de auto druipt.

1e: 8/10 Mooi gemaakt met schaduw.

2e: 7/10 Mooi gedetailleerde auto alleen vind gezichten altijd knapper met maken.

KUTGW!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...