NeverMyWorld Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Ik zit nu met een PS3 waarvan ik de HDMI naar DVi heb. Nu heb ik geen geluid dus heb ik de RGB poort gebruikt voor het geluid maar als ik dit instel op de PS3 gebeurd er nog niks en nog steeds geen geluid. Mijn TV is de samsung p2770HD. Reageren
pilot Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Misschien kan je proberen om de optie ''audio automatisch instellen'' te gebruiken. Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 RGB is volgens mij alleen beeld. Geluid is rood/wit. Waar heb je het op aangesloten? Tevens lijkt me dit ook beter in het grote PS3 topic passen. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Kijk ik heb dus al geprobeerd het in te stellen dat gaat goed maar ik krijg geen geluid. Ik heb een hdmi kabel naar dvi in de tv. Daaronder heb ik de witte en rode in de goede poort gezet. toch geen geluid. Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Weet je absoluut zeker dat ze in een INgang zitten, en niet in een UITgang? HDTV's hebben namelijk ook vaak uitgangen voor audio. (En voor beeld, maar dat doet hier nu niet toe.) Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Al opgelost. Ik heb zo''n vga kabel van de xbox. Daar zit zo'n ding bij waar je de witte en de rode in kan doen en die dan in een of andere audiopoort zoals waarje andere speakers aansluit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.